1. kapitola

2 0 0
                                    


 Ve městě jsem byla teprve dva dny, ale už mi stačilo přirůst k srdci. Nebylo sice tak velké, ve kterých jsem se doposud ukrývala. Nežilo v něm málo lidí, ale přeci k sobě měli nějak blízko, jako v předchozích městech ne. Zrovna jsem seděla na terase jedné kavárny. V ruce jsem držela zápisník, který sloužil jako můj deníček.

„Dobrý den, copak si dáte?" Vyrušil mě z mého horlivého psaní mladý číšník. Mohl být jen o pár let mladší, než já. Na hlavě měl menší rozcuch z toho, jak si jistě před chvilkou prohrábl svoje kratší černé vlasy. Na tváři měl menší strniště a mile se usmíval.

„Ehm...dám si latte prosím." Úsměv jsem mu opětovala.

„Jistě, hned to bude a jméno?"

Podívala jsem se na něho zaraženě. „Ehm...prosím?"

Mile se usmál. „Nebojte se, děláme to u každého zákazníka. Zeptáme se ho na jméno a pak mu jeho křestní jméno napíšeme na kelímek. Ale pokud si nepřejete, tak..."

„Jsem Alison."

„Dobře, hned tu bude vaše objednávka." Zašel zpátky do kavárny a já jsem se pousmála nad tím, jak roztomilý mi připadal.


Ležela jsem na studené podlaze a chvěla se zimou. Neviděla jsem, kde jsem, jelikož jsem měla přes oči nějaký šátek, nebo něco takového. Místnost ve které jsem byla,byla studená a vlhká. Že by to byl sklep? Netušila jsem. Po nějaké době jsem uslyšela vzdálené kroky a pak se otevřely těžké dveře a já sebou cukla a bála jsem se toho, co přijde. 

Konečně šťastná?Kde žijí příběhy. Začni objevovat