Szünetben Ashtonnal és a haverjaival voltunk kint az udvaron. Csukott szemmel és hátravetett fejjel élveztem, ahogy a nap sugarai lágyan simogatják az arcom. Majd valaki elém állva eltakarta a napot. Lassan nyitottam ki a szemeimet, hogy megnézzem ki takarta el a fényt.
-Calum. Mit akarsz?-kérdeztem.
-Megadnád a számod? Izé, tudod a kémia...-hajtja le a fejét. Elővettem a telefonom, majd bediktáltam neki a számom. Rögtön megcsörgetett, így én is elmentettem az ővét.
-Mikor kezdjük el megcsinálni?
-Ma is jó.
-Akkor megvárlak órák után!-csillant fel a szeme.-Ez meg mi a fasz volt Rachel?-von kérdőre Ashton, miutan már csak ketten maradtunk.
-Kémia házidolgozatot kell csinálnunk.
-Vele? Csinálja meg egyedül! Te nem mehetsz vele!
-Ashton!-nézek rá mérgesen-ne mond meg, hogy mit csináljak! Talán nem bízol bennem?-rebegtettem meg a pilláim, mire felsóhajtott.
-Végülis mindeggy... úgyse merne hozzád érni!-csókol meg. Olyan fura, hogy minket neveznek a suli álompárjának. Pedig közel se, olyan jó a kapcsolatunk. Mármint szeretjük egymást, csak sajnos már nem úgy. Ash túl sok féltékenykedése és az irányítás mániája nem tett túl jót. Sose érdeklődik az életem iránt, nem is tudom általában csak megértjük egymást.
-Megyek órára!-nyomok egy puszit az arcára, majd elindultam a matek terem fele.
YOU ARE READING
Young Love?
RomanceEgy lány, akit senki se ismer igazából, de nem is akarják megismerni... és egy srác, aki bármit megadna egy ilyen lanyért, de csak az igazi énjéért.