hoofdstuk 1

13 1 2
                                    

Ik zit op mijn kamer mijn mail te cheken. Zo veel nieuwe opdrachten denk ik. Ik wil hele maal geen model zijn maar mijn ouders willen het zo graag. Ze zeggen de hele tijd tot ik dan zelf wat geld krijg maar ik zie nooit wat van het geld terug. Ik ga weer eena tussen mijn fotos kijken. Ineens zie ik de fotos van mijn eerste shoot. Ik was iets van 5 jaar. Ik wist nog hoe blij ik was dat ik als engel mocht.

 Ik wist nog hoe blij ik was dat ik als engel mocht

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik had toen nog zo veel plezier in het model zijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik had toen nog zo veel plezier in het model zijn. Nu vind ik het een kwelling. Ik kijk tussen de opdrachten. Eens kijken. Een strand shoot met meerdere meisjes. Kan nog gezellig worden. Gelijk loop ik naar onder. 'Mam, zeg ik. 'Wat nou weer Alice, zegt ze. 'Ik heb wel een leuke shoot gevonden, zeg ik. 'Wat dan, vraagt ze. 'Een strand shoot met meerdere meisjes, zeg ik. 'Oke, zegt ze 'is goed maar zorg ervoor dat jij het meest opvalt,. 'Ja mam tuurlijk, zeg ik terwijl ik de mail beantwoord.
P.o.v Lina
Ik zit op mijn bed te kijken of ik teminste een opdracht heb. Ineens zie ik een mail. Ik kan wel door de lucht springen van blijdschap. Ik lees de mail.
'Beste Lina Jacobs
We hebben je fotos gezien en vroegen ons af of je een shoot wou houden. Het word een strand shoot en er zijn meerdere meisjes onder ander Alice Jones.
Vriendelijke groet.,
Ik denk naar . Alice Jones is mijn rolmodel. 'Mam, roep ik. 'Ja, zegt ze. 'Ik heb hier een opdracht, zeg ik 'moet ik die aannemen, . 'Maar liefje tuurlijk, zegt ze. Gelijk mail ik terug dat ik het doe. Misschien denk ik word deze shoot mijn doorbraak.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 18, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

the life of a modelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu