Capitolul 2

22 9 8
                                    

   Eram atat de acaparata de muzica incat nu mi.am dat seama ca am si ajuns la sala . Deschid usile iar mirosul de transpiratie ma loveste in fata nu pot sa.mi zic ca imi displace ,ma obisnuisem cu el pentru ca de ceva vreme imi petreceam toata ziua antrenandu.ma si dand in sacul de box pana ce cadeam lata . Imi pusesem in cap ca nimeni nu ma va mai calca in picioare,nu voi mai fi slaba si nu o sa las pe nimeni sa ma mai faca slaba .Inaintand in sala simt cum toate privirile erau spre mine mai ales pe corpul meu,normal daca sunt si singura fata care mai bantui locul asta si care pot spune ca arat si bine.Ma indrept spre un baiat destul de concentrat in ceea ce face si il recunosc de la o posta , este Chris ,prea iubitul meu verisor . A ramas fara familie la varsta de 10 ani in urma unui incediu ,presupus ca ar fi fost cauzat de cineva din casa dar sa fim seriosi ce poate fi legal in viata asta . La 20 de ani a reusit si si.a deschis o sala de sport in centru,il ador nu numai ca arata si bine ,sincer mai salivez rareori la patratelele lui .
  In cap mi.a venit ideea sa il iau prin surprindere si fix cand am sarit spre el atunci s.a gasit sa se de.a la o parte injurandu.l de toti sfintii in acel moment ,aterizand pe burta si facand sa se auda o multime de rasete in toata sala .
-Oh pustoaico,ce cauti pe jos!? Zice Chris ma avand putin sa lesine iar restu radeau cu lacrimi.
-Ce caut pe jos!? Zic iritata .. Chiar vrei sa stii ce caut pai hai sa iti arat .. Spunand asta ma ridic ca fulgerul in spatele lui si ii dau una la picioare acesta cazand .. Cand esti mica ai si beneficii dar si lipsuri .
-Ups..zic a un copil de 8 ani ce i.a stricat mamei cel mai pretios lucru .
-Joci dur ,huh!?spune ridicand o spranceana
-Intotdeauna ! Zic cu un zambet dracesc pe chip.. -In fine nu am venit sa vorbim prea mult, da.mi cheile de la vestiar .
-Imediat nebuno! Zice acesta indreptandu.se spre vestiar.Intre timp toti inca stateau si se uitau la mine parca as fi cine stie ce vedeta americana.
-Intorcetiva dracu la ce faceati si nu va mai holbati ca marmotele ,ca va scot ochi si vi indes pe cur ,clar!? Eram nervoasa iar asta ma calca pe nervi.. Totusi aveam satisfactia ca nu se mai uitau ca boii si eu puteam sa ma plimb in voie .. Asa mai merge! Intre timp veni si Chris cu (,) cheile de la vestiar .
*****
Pocneam sacul de box balansandu.l in stanga si in dreapta ,asta fac de o ora si ceva dar cine a mai tinut cont .. Urlam ,injuram amintindu.mi toate fazele din trecut si ce am ajuns .. Cu ultima suflare lovesc sacul de box si ma trantesc pe saltea incepand sa plang.. De ce eu !? Ce am facut sa merit asta!?lacrimile nu conteneau sa curga pe obrajii mei deja uzi de la transpiratie... Am simtit doua brate infasurandu.se in jurul mijlocului meu ,stiam deja cine e..
-Shtt pitico, va fi bine ! Eu sunt langa tine si nimic nu ti se poate intampla! zicand asta ma ghemuiesc si mai mult la pieptul tare al lui Chris cautand protectia pe are nu am primit.o ani la rand .
*****
   Deja se inserase ,soarele disparuse de mult de pe cer fiind inlocuit de luna .. Venise timpul sa plec spre apartament..Ii lasasem  prea mult timp singuri pe Raven si Dustyn si trebuia sa ma pregatesc si pentru cursa din seara .
Efectiv zbor pe strada pe langa celelalte masini si intr.un sfert de ora ajung acasa . Incerc usa apartamentului dar ce sa cezi e incuiata, inseamna ca Dustyn e plecat de ceva vreme .. O descui si nici bine nu intru ca imi suna telefonul,il scot din buzunar si vad ca ma apeleaza mama.
-Da mama!raspund fara nici o emotie in glas.
-Channon,scumpo ce faci? Esti bine?zice cu glasul tremurand .
- Sunt la fel ca data trecuta mama , nu e usor sa treci peste in fine... Skyler si Matt ce fac?
-Sunt bine,adica nu au patit nimic.. Chan..ofteaza tragand dupa aer in piept.. Vreau sa te intorci acasa! Zice destul de hotarata.
-Tu glumesti nu!?zicand asta rad isteric strangandu.mi mana in pumn iar vena de la gat imi pulseaza ca nebuna.
-Nu Channon,nu glumesc.. Intoarcete ! Acum glasul ei devenind din ce in ce mai domol.
-Nu voi face asta nici in ruptul capului,sti prin ce am trecut sau vrei sa iti reamintesc ..nu am uitat .. Daca vrei poti veni in vizita cu Matt si Sky dar in rest nimic ,nu voi mai face un pas in casa aia blestemata ,clar? Deja tonul meu se ridicase cu doua octave ,nu imi placea situatia dar era un subiect delicat si total inchis..
-Off..mama..Chiar nu se poate ..imi pare rau ! Hai aveti grija de voi si ne mai auzim .. Va iubesc ! Zicand asta inchid telefonul si il las sa cada pe pat.. Incerc sa ma calmez plimbandu.ma prin camera ca un leu in cusca .
-Imi trebuie un dus !Oh doamne ,am luat.o razna vorbesc singura.. Imi iau lenjeria intima si intru in dus ,dupa jumatate de ora ies din baie indreptandu.ma spre dulap .. Ma uit spre ceas si vad ca este 22:30 ,asta inseamna ca am timp .. Imi scot din dulap o pereche de blugi negri stramti , un maieu tot negru si in picioare imi iau botinele mele care sunt tot negre..mda sunt inebunita dupa negru .. Dupa ce ma imbrac ma asez in fata oglinzi si incep sa ma machiez ceva mai strident iar parul il las desprins .. Imi iau telefonul si cheile .. E devreme dar trebuie sa ajung la garaj sa imi iau masina .
Pornesc in tromba spre garaj facand doar 10 min pe drum ,acolo il vad si pe Dustyn .
-Salut Daz! Trec pe langa el fara sa astept sa imi raspunda .Ochii incep sa.mi sclipeasa atunci cand imi vad bijuteria pe patru roti un lamborghini aventador negru lucios , se aseamana cu un ghepard mecanic . Frumusetea asta prinde 100km/h in 3 secunde . Ma indrept spre panou de unde ii iau cheile si ma duc sa o pornesc .. Incep sa torc ca o pisica atunci cand motorul ei maraie sub mine gata sa faca o plimbare .. Debea astept sa vad cine mai mananca praf in urma minunatiei mele . Plec de pe loc cu un drift perfect spre pista de la periferia orasului ,dau drumul casetofonului lasand muzica sa rasune la maxim in boxe.
****
Ajung pe pista iar marea de oameni se despart creandu.mi un culoar prin care sa trec .. Majoritatea tipand,aclamand si fluierand ..cel mai probabil erau beti si drogati dar nu ma mira pe aici sunt o vedeta . Inaintez in fata pana ce imi vad gasca la nici 10 metri distanta . Cobor din masina ducandu.ma spre ei ... Aceeasi familie ca intotdeauna Chris,Dustyn si Raven ..cat ii iubesc ,mi.au oferit tot ce aveam nevoie cand eram la pamant .
-Hei Chann! Raven ma imbratiseaza pe and baieti doar fac un semn subtil din mana .
-Salut si voua! Deci ceva noutati azi?intreb curioasa
-Cica eu unu nou venit pe pista si participa la circuit .. Tu ca intotdeauna ai locul rezervat .
-Interesant ,sa.nteleg ca ma voi distra in seara asta ,zic si pufnesc in ras.
-Asa ai zis si ultima oara si erai super plictisita ,zice Dustyn.
- Hai Daz ,nu ai noroc nici sa ma intreci asa ca obisnuiestete pe doi fraiere ! Ii scot limba mai ceva ca un copil mic iar acesta se stramba si el la mine .. Cand vrem suntem ca niste copii mici si nazdravani.
Se aude alarma ,semnalul pentru a merge la start . Cursa asta va fi floare la ureche,circuitul il cunosc ca in palma .. Primii 100m sunt in linie dreapta dupa urmeaza maratonul de curbe mai ales ultima curba in care majoritatea incetinesc pentru a o lua numai eu ma bat cu moarte crescand viteza asta oferindu.mi un avantaj major ,urmand saritura peste tren iar ulmtimul obstacol fiind rampa ce te ajuta sa treci peste un fel de gaura neagra .. Un singur sofer a cazut acolo si a murit . Si cam asta e tot circuitul ,floare la ureche nu!?
In fata noastra apare o parasuta mai mult dezbracata decat imbracata pregatindu.se sa de.a startul ..intre timp vad o masina nou in cadru un Ferrari Tunero ,masina e bunicica dar nu mai buna ca a mea ..avea geamurile fumurii ca ale mele neputand sa vad soferul masinii .. Pff dar ce ma intereseaza .. Ma concentrez pe blonda din fata si cand observ ca isi duce mainile la sutien incep sa ambalez motorul.. Nici bine nu apuca sa atinga solul ca iau startul prima asta aducandu.mi un ranjet pe fata .. Ma uit in oglinda si vad ca in spatele meu se afla Dustyn urmat de Raven iar in spatele lor se afla tipul cel nou.. Accelerez mai tare ajungand la 180 km/h cu toate ca eram in curbe .. Ma mai uit odata in spate si nu il mai vad pe Dustyn in spatele meu ci pe anonimul ala .. Incep sa marai la gandul ca el vrea sa ma intreaca dar nu.i bai ,nu pierd nimic ..nu in seara asta .. Accelerez inca odata ajungand la 200 km/h lund ultima curba iar pe el il vad incetinind.. Ce fricos! Incep sa rad ..Trec cu brio si saritura peste tren ajungand la ultimul obstacol cand in oglinda din dreapta il zaresc pe el incercand sa ma ajunga .. Se pare ca nu m.am inselat in seara asta ..chiar am concurenta .. Mentin viteza constanta si apas pe butonul rosu activand buteliile cu azot ..prin vene imi curge adrenalina ,eu urland de fericire cand mai aveam 50 de metri pana la start dar se pare ca nu am luat destul avantaj ca el e in spatele meu ..mai aveam cativa metri si eram deja bara la bara si spre suprinderea tuturor dar si a mea am iesit la egalitate.. Se aud zgomote de uimire si susoteli..normal s.a gasit cineva sa imi tina piept .
Opresc masina iar in jurul ei se aflau gasca asteptand sa vedem cine iese din masina . Usa masini se deschide si din ea apare un baiat dar mama ce baiat zici a.i scos din cutie .. Are un par castaniu inchis si ochi de un verde patrunzator ce m.a facut sa ma cutremur .. Arata bine ,prin tricoul mulat se putea observa abdomenul bine definit .. Dar se pare ca avem aceleasi gusturi la haine amandoi fiind imbracati in negru. Isi varase mainile in pantaloni si cu pasi lenesi porneste spre noi.. Din toti pori emana un sentiment demonic si misterios ce intr.un fel ma atragea ..
-Buna cursa! zic cand ajunge langa noi ,acesta ma analizeaza din cap pana in picioare electrizandu.ma cu privirea lui .. Simteam cum ma dezbraca doar uitandu.se iar eu la randul meu ma holbam la el.
-Mda...o nimica toata! Zice acesta impasibil.. Vocea aia ragusita era asa sexy ce imi putea provoca un orgasm in orice moment .. Proasto revinoti .. Imi ridic privirea dand de a lui si observand ca are un ranjet pervers pe fata ,ma asteptam sa aud o remarca idioata dar se pare ca nu.
-Cum zici tu ! Zic si ii intorc spatele ..deja era trecut de ora 1 asa ca ma urc in masina si ma indrept spre apartament.. A fost o zi destul de lunga si cu diverse lucruri ..
Nu am avut chef nici sa ma dezbrac ,am aruncat botinele pe undeva prin casa si m.am trantit in pat marain apreciativ cand dau de asternutul moale al patului . Inchid pleoapele iar in fata lor imi apar acei ochii verzi ce m.au fermecat ..lucru asta facand sa zambesc in somn..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Si uitati si un nou capitol .. Da ,s.ar putea sa gasiti greseli dar acum l.am scris il voi edita maine.. Va pup si sper sa va placa 💋

My obsessionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum