1) Kontrol

21 3 3
                                    

Telefonumun çalmasıyla uyandım arayan Adam' dı .

"Alo Adam ne oldu"

Adam"Dostum hala uyuyormusun okula geç kalıcaz hadi uyan beni almaya gelecektin acil hazırlan"

"Hemen geliyorum

Telefonu kapattım hazırlanmalıyım eğer geç kalırsak bir kez daha geç kalırsam müdür White ile telefonsuz 5 saat cezayı kaldıramam acilen hazırlanmak zorundayım köyün nerede t-shirt tamam anahtarlarım nerede Black'in mamasını da koydum sonunda evden çıktım saate bakınca beş dakikada hazırladığımı görünce rahatladım evle okul arasında 50 kilometrelik mesafe olunca insan bazen telaş yapıyor en azından yol manzaralı .

(Multimedia yolun kuş bakışı .)

Adam'ın evine varınca anında önüme çıkan adam arkama atlayınca yola çıktık hala neden beni bekliyor bilmiyorum sonuçta evi okula 5 dakikalık mesafede ah sonunda okula geldik hayatımın içine eden en yegâne yer her zaman ortaya çıkabilen öfkemle illâ birilerinin karşıma çıkmasıyla kavga ederim sonunda rakibim iyi günüme denk gelirse burnu kırılır ve birkaç dişi elinde kalır eğer kötü günümdeysem birkaç gün okula gelemez .

Sınıfa doğru giderken adamın elinin gözlerimin önünden geçmesiyle kendime geldim .

Adam" Dünyadan Max'e ordamısın ."

"Evet ne oldu."

Adam"Az önce anons'ta çağrıldın ve söylenmedin iyi misin ?"

"Evet . bu gece malûm olayın 3.yıl dönümü"

Adam"Yanında gelmemi ister misin ?"

"Olabilir kaldırabilceğimi sanmıyorum ayrıca Black'de yanımda olacak onun başına birşey gelmesini istemiyormum bide ona birşey olursa hayattan koparım"

Adam"Her zaman yanındayım ."

Müdürün odasına geldiğimiz de kapıyı çaldım içerden gelmemiş belirten bir ses geldiğinde içeri girdik

"Bizi çağar mışsınız bay White "

White" Oturun "

Adam'ın beni dürtmesiyle odaya girdimizden beri yeni fark etiğim kıza baktım kumral uzun dalgalı saçları , yoğun lacivert gözleri , pembe hafif dolgun dudakları , pürüzsüz yüzü , fındık büyüklündeki burnuyla çok güzel görünüyordu ama tabi kıza öldürcek gibi bakmamdan korkmuş gibi görünüyordu tabii bu White da fark edince ellerini birbirine vurarak odada ki tüm dikkati üzerinde topladı ve konuşmaya başladı .

White " Bu Margo White yiğenim okula yeni geldi ve siz ona göz kulak olucak ve koruyacaksınız "

"Niye biz ?"

White"Kamera kayıtlarını göstermeme gerek varmı özellikle Chris ile olan karşılaşmalarınızı "

Adam"Yarın başlayabilirmiyiz ? Çünkü bugün o olayın yıldönümü ve Max bugün biraz fazla asabi olabilir "

White" Hayır "

Adam"Efendim afedesiniz sanırım beni duymadınız ama ... "

Adam'ın omzunu yavaşca sıktım ve .

"Adam önemli değil tamam yiğenine bakıcılık yaparım White ama bir şartla oda bugün Adam'la erken çıkarız anlaştıkmı ?"

White " Neden sizinle anlaşma yapıyım seni ve Adam'ı okuldan atabilirim ayrıca benle daha saygılı konuş ."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KEHANET : BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin