Makyaj Tüyoları
1-Göz ürünleri;
✔️Kahverengi tonlarında bir far gözün katlanma bölgesine uygulanırsa derinlik katar.
✔️Göz kalemi olarak bakır rengini gözünüzün içine uygularsanız sürdüğünüz farla uyumlu olduğunda doğal bir görüntü kazandırır.
✔️Maskaranızı alt kirpiklerinizede uyguluyorsanız ince bir fırça almanız daha iyi olacaktır.2-dudaklar;
✔️Dudağınıza ilk önce kalem sonra üstüne ruj uygulatsanız daha kalıcı olur.
✔️Ortamdan farklı ortama geçecekseniz önce dudağınıza koruyucu uygulayıp ruju sürerseniz daha kolay değiştirebilirsiniz.3-ten;
✔️Yüzünüze fondotenden önce likit aydınlatıcı sürenseniz üstüne sürdüğünüz fondoten alttan ışıltılı ve daha doğal duracaktır.
✔️Eğer yüzünüze Keskin bir kontür istiyorsanız kahverengi alt ton kullanıp uygularken fırçanızı daha sentetik ve ince tutmaya çalışmalısınız ama eğer kontür değil yapay bir bronzluk efekti istiyorsanız sentetik olmayan ve daha geniş bir fırça kullanın.
✔️Kapatıcı için Wet'n wild cover All concealerr palette kullanabilirsiniz.
Sivilce için yeşil göz altı morlukları için pembe alt tonlu normal için ise kendi ten renginizi eğer aydınlık göz altları istiyorsanız kendi cilt tomunuzdan daha açık bir kapatıcı seçebilirsiniz.✔️Kesinlikle turuncu alttonlu bir fondoten seçmeyin yüzle boynun rengini eşitlemek zor olacaktır.
Fondotenden nemli süngerle uygularsanız fazlasını emeceği için naturel bir etki yaratacaktır.✔️Pudra göz altları için transparan ve beyaz bir pudra tercih edebilirsin iz daha açık renk istemiyorsanız kendi cilt tonunuzdan 1 ton açık pudra eğer fondoten kullandıysanız üstüne önce transparan sonra renkli uygulayın çünkü eğer pudranız kolay dağılmazsa hoş bir görünüme sahip olamazsınız.
✔️Allık için pembe alt tonlu kullanacaksanız seyrek ve yumuşak kıllı bir fırça ile uygulamalısınız.
4-Eğer Kaş;
✔️Kaşlarınız kalın ve seyrekse renkli kaş jellerinden yararlanabilirsiniz ama kaşlarınız seyrek değilse renksizi tercih edin Jell daha doğal bir görüntü yaratır.
-Bu bölümü bir arkadaşımdan yardım alarak birlikte yazdık umarız işinize yarar💓