Avertisment : +18 . Limbaj și scene explicite . Întreaga poveste va fi în acest fel .
- Suge , linge , mușcă , fă-mă să te doresc . Haide Louis , arată-mi ce ești la fel de bun precum arăți .
La naiba cu tot , chiar vreau să o fac . Ce îmi pasă de ce va fi după ! Mi-am mușcat buza inferioară în timp ce masam umflătura proeminentă din pantalonii acestuia . Mă încânta faptul că era așa din cauza mea . Ma pregăteam să îi desfac cureaua când am auzit un sunet ciudat .
- Ce a fost asta ?
M-a privit încruntat mormăind un nimic și cerându-mi sa continui. Ce naiba , mai e cineva aici ? M-am ridicat începând să merg spre camera din care s-a auzit zgomotul . Mâna lui s-a lipit de suprafața lucioasă privindu-mă încruntat .
- Nu îmi place să mă repet.
- Nici mie să am spectatori . O privire scurtă si putem continua .Acesta ridică mâinile ca și cum s-ar preda în timp ce un rânjet pervers îi juca pe buze . S-a dat înapoi pentru a mă lăsa să intru în încăpere . Totul era scufundat în întuneric . Acesta intră după mine și am tresărit când am auzit că închide ușa cu cheia . In secunda următoare s-au aprins luminile în fața mea apărând o cameră plină de "jucării" .
- Eu ți-am spus să nu intri . Băiat rău , meriți o pedeapsă.
Am simțit cum mâinile îmi sunt duse la spate în timp ce mă întoarce spre el. Când ochii mei i-au întâlnit pe ai lui am simțit cum un nou val de pasiune mă inundă . La dracu ,îl doream chiar și în acesta circumstanțe. M-am ridicat ușor pe vârfuri . Acesta m-a privit neîncrezător apoi și-a lăsat capul în jos pentru sărut , dar în loc de asta i-a prins buza interioară între dinți mârâind ușor . Mi-a dat drumul la mâini lipindu-și dureros mâinile de fundul meu . Mi-am lăsat capul pe spate gemând și arcuindu-mă spre el șocat . Erau mari și se potriveau așa bine acolo.
- Strânge .
Mi-a ascultat ordinul strângându-mi puternic fesele. Era așa plăcut. L-am împins ușor începând să mă plimb prin încăperea uriașă . Fiecare obiect era la locul său lăsându-mă să îmi fac imediat un mic plan.
- Treci pe scaun .
Acesta s-a apropiat de mine prinzându-mă cu forță de braț . Durea ca naiba .
- Eu sunt șeful , eu dau ordinele . Clar ?
- Yes, master.Modul în care am spus cuvintele a fost mai degrabă un geamăt . Acesta rânji trăgând brusc tricoul de pe mine. Am ales sa nu îi urmez exemplul ci să trag de una din găurile din tricoul său rupându-l complet . Niciodată nu mi-au plăcut aceste tricouri găurite .
- Vei plăti pentru asta .
Nici nu îmi șopti bine cuvintele că am simțit cum mă mușcă puternic de obraz .
- La dracu !
Am țipat de durere în timp ce îl împingeam de lângă mine . Obrazul îmi zvâcnea cu putere și am simțit lacrimi în ochi. Tipul ăsta e dement dea binelea . S-a întors cu spatele la mine așezându-se pe tronul din lemn .
- Treci aici , ai de continuat .Am zâmbit ușor mergând între picioarele lui . Dacă îi place să provoace durerea sper să se bucure și când îi va fi provocată . Am inițiat un sărut pasional care aproape m-a făcut să uit de răzbunarea mea . Omul ăsta era nebun, dar și atât de bun . M-am pus în genunchi, iar aceata m-a tras brusc de păr lipindu-mi fața de umflătura din pantalonii săi .
- Sper sa nu fie ceva dezamăgitor aici .
Am început să îmi mișc buzele dea lungul organului său așteptând momentul în care să dorească să trec mai departe . În camera asta erau deja alte reguli . El era stăpânul, iar eu supusul și aș minții să spun că nu îmi place .- Dezbracă-te .
M-am ridicat și m-am întors cu spatele la el deschizându-mi cureaua în reluare . Auzeam cum se dezbracă în spatele meu și aveam de gând să îi dau timp . Când nu am mai auzit mișcare m-am aplecat ușor dându-mi pantalonii și boxerii jos . În acea poziție am simțit cum îmi prinde fesele în mâini . Când am revenit în poziția inițială m-a prins cu o mână de gât și cu una de organ lipindu-și juniorul de posteriorul meu .
- Vezi ce îmi faci ? Camera asta e pentru jocuri , preludiu , chinuri ai plăceri . Vreau sa folosesc fiecare jucărioară pe tine , să te leg , să te biciui , să te privesc în timp ce te satisface singuri .
- Și de ce nu faci... nu facem toate astea ?
L-am simțit încordat . Mâinile lui s-au strâns în jurul meu oferindu-mi plăcere .
- Acum nu mai rezist .
Durerea ce a urmat a fost mai mult decât sfâșietoare . Era în mine , cu totul , pulsând în interiorul meu . Am simțit cum devine mai încordat și încercă să se retragă, dar nu l-am lăsat . Deși durea era atât de bine . Aveam nevoie doar de puțin timp să mă obișnuiesc .
- Cât a trecut ?
Îmi săruta gândul , mușca și lingea . Era atât de bun încât durerea s-a diminuat, iar dorința continua să crească în mine .
- Un an jumătate . Nu ți-a spus Jason ?
- Nu , mi-a spus doar că suferi după despărțire, credeam ca e vorba de câteva săptămâni,dar ...S-a oprit când am început să mă mișc ușor apoi m-am îndepărtat brusc făcându-l să iasă din mine . M-am apropiat de obiectele agățate pe perete trecându-mi degetele peste el .
- Cătușe ...
Am rânjit auzind porunca dată pe un ton atât de gros . Cătușe , va fi amuzant . Am luat o pereche de cătușe roz cu puf privindu-le oripilat. Scârbos. Am aruncat oribilitatea pe jos alegând în schimb ceva clasic . Fără blăniță , în nici un caz din piele , metal . Acel metal rece ce va fi în jurul încheieturilor mele . Ce se va încinge odată cu mine . Perfect !
- De modă veche. Ai mai făcut asta ?
Am negat lăsându-mi capul pe umărul său . Era acolo , lipit de mine, fierbinte . Senzația pe care mi-o oferea nu am simțit-o niciodată , acestă pasiune îmi era cu totul străină .
- Nu, dar mi-ar fi plăcut. El era... complicat .
M-am întors sper el dând naștere unui sărut plin de pasiune și dorință . M-am lăsat ridicat de el ajungând cu picioarele în jurul taliei sale . Sărutul nu se mai oprea, dar nici nu doream . Am părăsit încăperea pășind în alta ce era întunecată, spre dezamăgirea mea .
Suprafața pe care am fost așezat era extrem de moale. Simțeam cum mă scufund în acele așternuturi ce purtau parfumul său puternic. A rupt brusc sărutul ridicându-mi mâinile și prinzându-le de gratiile de la capul patului. Era sigur că ma voi trezi cu niște vânătăi în câteva ore, dar acum îmi păsa prea puțin . Îl vroiam înapoi în mine .