Era ora 5...dar eram doar eu și Ebigaile..oare ceilalți ce fac..
-Bună Bună Bună ,zise Alma!!
-Heei...e ora 5 ..pe unde umblați?
-. ..Am fost sa luam bautura ...keep kalm sis. ..
-Și Martin?spun eu
-La baie....îi este frica sa folosească natura:)))
-Bun...deci suntem toți gata...ați luat tot ce trebuie nu ?
-Da!,spuse Luke
-Ok ...eu am luat cheile așa ca 3 zile doar distractieeee! !!Deci acum atât mai trebuie sa facem...sa îl așteptăm pe Martin sa iasă...:)))Drumul era superb.Plin de natura cât vedeai cu ochii.Peisaje din care nu mai vroiai sa ieși. .Peisaje în care a-i vrea sa trăiești.
Nu după mult timp ajungem.Toti eram atât de entuziasmați. O sa fim doar noi,apa și bautura:))-Bun!Deci fetele despacheteaza iar noi băieții pregătim grătarul ..zise Luke
-Ok..mie îmi comvine (eu)
Ana..hai sa ajuta-ma sa le cobor din mașină.
-Ok !!Stai ca vinA durat ceva pana am aranjat totul,pana am despachetat,pana am strâns. ..off...dar merita...mai ales când știi ca ești alături de cele mai dragi persoane ție
-Fetele!!La masă (Luke)
-Venimmm! ! (Ana )
-Nu trebuie sa zici de 2 ori:))(eu)După o mâncare nemaipomenită în aer liber într-o ciuperca ,și după atâția cartofi:))ne-am hotărât sa facem o baie.
-Bun!Deci cine e ultimul acela spală vaselee (Eb)
-Nici de cum eu (Alma)
UhuuuuȘi am alergat toți în graba spre marele lac...era superb. .Ne-am aruncat toți în apa care mai de care,impinsaturi,glume,bârfe,alcool în exces și multe alte prostii...Am uitat sa menționez. Alma este împreună cu Zack de ceva timp iar bietul Luke o place la nebunie pe Ana doar ca ea încă îl mai tine pe jar...
Am stat în jur de 2 ore în apa după care tot câte unul ieșea pentru ca frigul îi atingea prea tare...da,într-adevăr. .era ora 1 noaptea ...Ce Dumnezeu...Am ieșit toți din apa după care ne-am dus sa ne uscam.
-Hei,Kate (Eb)
-Da (eu)
-Crezi ca o sa fie vreodată împreună ăstia 2?:))
-Habar nu am...sa speram ca această ieșire o sa îi ajute pe micuții noștri :))
-Daa...nu cred...la cum îi place lui Ana sa îl tine în suspans nu prea cred..dar..Nu vrei un strongbow?Eu mă duc sa îmi aduc unul..
-Ba da...adu-miAm ieșit afară deoarece acolo era lada unde țineam bautura...Era călduț și vremea aceasta mă făcea sa mă simt așa de bine...
Deschid lada iar după ce o închid văd pe cineva ca se uita la mine atent..Doamne,cred ca mor....Am fugit repede în casa țipând. ..toți au venit înaintea mea sa vadă ce se întâmplă. ..pana acum nu au mai fost persoane pe aici ,doar e singura cabana de aici
-Doamne fratilorr! !Am văzut pe cineva...
-Pe cine?suntem doar noi Kate zise Martin
-Acum mă faci proasta...se uita la mine insistent ca și cum m-ar mai fii văzut
-Aberezi (Martin)
-Gata mai!! zise Ana.. Poate că, chiar a fost cineva ..
-Da,zise Zack...O sa fim mai atenți și daca mai vrea cineva bautura noaptea se mergeți câte 2 sau 3..ok?
-Da !Zise AlmaNe-am pus toți la culcare ...stăteam fetele într-o camera și băieții într-alta. .dar mai mergeam și mai adormeam si pe la ei,și ei la fel așa ca...Mâine ne aștepta o zi plina de peripeții. ..dar acum nu îmi mai stă capul la asta,ci doar la acel băiat ...Doamne,aberez eu sau chiar l-am vazut..?
CITEȘTI
Cu susul în jos
Teen FictionNiciodată nu ești singur....Așa că ,grija trebuie sa fie triplă. ..dar dacă această întâmplare groaznică iti poate aduce fericire eternă?