20/10/2014
Drogi Pamiętniku,
Mam już dość,mam dość tych dziecki za każdym razem jak ide w ich strone uciekają..
Nigdy nie rozumiem w czym rzecz ja tylko lubie sie z nimi bawić..a najbardziej podoba mi sie jak bawimy sie w berka poczym przeradza się to w gre którą nazywam " Policjanki " polega to na tym,że biore złodzieja do lochu..No wiesz..Złapie,zamkne i wymysle kare..Kare za to,że uciekają.
Przecież w szkole uczą nas,że mamy być spawiedliwi..
Dziś np. Złapałam Allie,7 letnia dziewczynka z długimi blond włosami..takie są najlepsze,najlepsze pod każdym względem
Takie małe i niewinne to dlatego karanie ich sprawia mi nawiększą frajde..Moja mama zawsze mi mówiła,że jak kara to taka by zapamiętali ją do końca życia..No właśnie.." Do końca życia " to zawsze daje mi do myślenia.
Zapewne zastanawiasz się co z Allie..
A więc opisze ci to w każdym detalu.Gdy już ją złapałam i zaciągłam za jej szmaty do opuszczonej rzeźni gdzie mam "cele" dla takich jak ona,powiesiłam ją na haku..
No wiesz takim gdzie wiesza sie zabite świnie tak racja..zbite.
Przebiłam ją od podbrzusia aż do szyi,następnie łamałam kość za kością..no wiesz chciałam sobie ułatwić zadanie..Musialam ją pokroić,pokroić i wsadzić do wielkich słoików dla Reksia..Reksiu kocha świeże mięso..a ja tak lubie jak on merda ogonem z szczęścia.
CZYTASZ
Pamiętnik Julie
HorrorTo pamiętnik nastoletniej dziewczyny w którym opisuje każdą ofiare w detalach.