Hastalık

809 26 17
                                    

Biraz hızlı gidiyorum ama diğer yerleri flashback şeklinde vereceğim. MUCK 💋💋
Hogwarts savaşı beklenendende erken
olmuştu. Daha 5.Dönemde olan savaşta Voldemort sonsuza kadar yok olmuştu. Severus Snape ise aklanmıştı. Her şeyi herkes öğrenmişti. Hogwarts Müdürü ise hâla Dumbledore'du. O sırada Bellatrix Lestrange hâla lordunu geri getirmeye çalışıyordu. Ama bu imkansız dı. Ve asıl aşık olduğu adama ulaşmaya çalışıyordu. Severus'a. Hogwarts'ta bir hastalık salgını vardı. Hastalık kişiyi gittikçe güçsüzleştiren ve iradesini kaybettiren bir hastalıktı. Ayrıca bu hastalık kişiden kişiye değişiyordu. Bu hastalık yaygınlaşmıştı. Ve Snape'in bir yardımcıya ihtiyacı vardı. Dumbledore bunu fark etmiş ve Snape'e istedigi kişiyi seçmesi için bir yarışma yapmasını istemişti.
*İksir Dersi*
Snape her zamanki havası ile sınıfa giriş yaptı. Ve söze başladı.
-Okuldaki salgını hepiniz biliyorsunuz. Bu yüzden bir asistan seçeceğim.
O sırada Hermione seçeceği kişinin Malfoy yada Pansy olduğunu düşünüyordu. Ama yanıldığını birazdan görecekti.
-Bu seçeceğim asistan derslerden muaf tutulacak. Ona hazırladığım sınavlara girecek ders notları oradan verilecek. Şimdi kimler istiyor. Kalkan ellerin hepsi inmişti. 2 kişi hariç. Pansy ve Hermione. Hermione'nin eli kendisinin bile farkında olmadan kalkmıştı. Snape'in tok sesiyle
-Bayan Granger ile Bayan Pansy iki kişi olduğunuz için yarışma yapacağım. 3 sorudan en fazla kim cevap verirse o kazanacak.
Hazırsanız başlıyorum.
Yaşayan Ölüm İksirinin kıvamını aldığını anlamak için kullanılan son malzeme nedir?
Hermione'nin eli hemen havalandı. Snape aldırmayarak
-Bilmiyormusunuz Bayan Pansy. Çok yazık. Sizi dinliyorum Bayan Granger.
-Kızıl merlin yaprağı Profesör.
-Doğru. Peki Daha kolay soralım. Yaşayan Ölüm İksirine koyulan fasulyeler ne şekilde eklenirse suyu fazla çıkar.
Bu sefer Pansy ve Hermione'nin eli aynı anda kalktı. Sizi dinliyorum Bayan Pansy.
-Kesilerek Efendim.
-Yanlış. Sizi dinliyorum Bayan Granger
-Ezilerek Profesör.
-Doğru. Ama talimatlarda öyle yazmıyor nereden biliyorsunuz.
-Okuduğum bir kitaptan Profesör.
-Siz kazandınız bayan Granger. Bu gün 20:00 da ofisimde olun.

Hastalıktan Doğan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin