"Aishh! Yağmur mevsimleri bitti sanıyordum !!!"
Kaykayımla kapının önünde bekliyordum. Mayıs ayına girmiştik ve ben yağmur yağmayacak diye düşünürken yağması... Hay benim şansıma. E tabükü bir romantizim kitabı değil. Yani siz böyle beklerken bir tane erkek gelip sizinle beraber yağmurda yürümüyor.
KOŞ HYUN Bİ KOŞŞŞ !!!
***
"Kızım sen mal mısın ? Şirketten buraya kadar koşmak nedir?! Hayır bari beni arasaydın almaya gelirdim. YERLİ MAL!!!
"Yerli malı yurdun malı herkes ona inanmalı"
Unnimden yediğim 67. azardan sonra saçmalamayayım da ne yapayım? Odamdan çıkınca rahat bir nefes verdim ve saçlarımı kurutmaya devam ettim. Yağmur ben şirketten çıkarken başlamış ben eve girdiğimde ise pat diye kesilmişti.
Tamam biliyorum biliyorum harika.
Yavaşça kapıyı açtım ama kapıyı niye yavaşça açdığımı bilmediğim içünnn paldır küldür merdivenlerden aşağı inmedim adete yuvarlandım . 3 ay öncesine kadar ailemle yaşıyordum ama onların kavgalarını çekemeyeceğim için ayrıldım.
Ve şuan Choi Eun Woo adında bir Unnim. Yoon Soe Hae adında bir kankam var. Mutfağa geldiğimde direk buzdolabını açtım. Açtığımda ise sadece bir dometes vardı ortada. Ve üstünde sinek vızıldıyordu.
Sineği buzdolabından çıkarttım. Yanıma biraz para alarak bende evden çıkmıştım.
***
Yolda yürürken temiz havayı içime çekiyordum. Marketin kapısını açtığımda yüzüme vuran sıcak havayla gülümsedim.
Çıkarken Kankamın elime tuttuşdurduğu kağıda baktım.
1. Peynir
2. Zeytin
3. Tavuk
4. 7 paket ramen
Hepsini alınca kendimi sütlerin oraya attım. 3 paket çikolatalı süt alıp çıktım...
Ertesi Gün
"Kahvem nerde kaldı"
"Getiriyorum efendim"
"Şu kutaları taşımama yardım edin"
"Hemen geliyorum efendim"
"Hyun Bi !!! BTS'yi çağır ve kendin de gel özel bir şey konuşacağız"
"Tamam ef- HAA?!?
Selammmmm!!! Yine phenn ><. Bişiiii Rica etsem yapar mısınız??? Bu kurguyu beğendiniz mi, nasıl, iyi gidiyor mu? Yoksa silcem dee... Ve yeni bölümü ya bugün atarım yada yarın yani büyük ihtimalle. Ve yorum yaparsanız sevinirim. Sizi çok zorlamak istemiyorum... Kocaman öpüldünüz . Bay bayyy!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aktör Bozuntusu [BTS]
FanfictionHayır ben o Boy In Luv 'daki güzel kız değilim. Hayır ben o War Of Hormone'deki V'ye sarılan kız değilim. Ben sıradan bir AKTÖRÜM...