*Bölüm baya geç geldi özür dilerim*Sınıfa girdikden sonra hemen sıra arayaşına girdim ve Buldum diyip tam oturacakken Burası dolu uza sürtük diyince kafamı kaldırdım tabikide alevdi başka kim olcak Sen bana demin ne dedin!! diye kükredim Alev cevap olarak SÜRTÜK dedim hoşuna gitmedimi yoksa diyince hemen saçından tutum ve duvara yapıştırdım.
bi daha desene lan Hadi götün yiyorsa de diyince Sürtüksün canım kabul et dedi ve dayanamayıp kafasından tutup duvara yapıştırdım birazcık morarmışdı yani birazcık abartmayın He bu arada dedim her gece başkasının altında yatanda Sen, tenefüslerde erkeklerle yiyişen sen Bence Sürtüğün başı sensin Alevciğim diyip piç smile attım çünkü burda az kişi alevin erkeklerle yattığını biliyordu benim sayemde bütün okul duyacak hah Aslında daha öncedende söyleyebilirdim ama çoğu kavgamızda benden özür dilemişdi o yüzden kimseye bişi dememiştim Ama sabrımın'da sonu var dimi yani?
Bu arada Alev bana niye garezli diyorsanız çünkü hoşlandığı erkekler bana çıkma teklifi ediyordu bende Hayır diye cevap yapıştırıyodum çünkü zevkliydi ağâ ve ben sadece 1 kişi ile çıkmışlım vardı eski sevgilimin ismi berk'di ve ben ondan ayrıldım çünkü bi kızla öpüştüğünü görmüştüm oda tamam diyip gitmişti. o gündür hiç konuşmamış yada görüşmemiştik.
Bi ses işittiğimde arkama döndüm ve Oha lan bu çarpıştığım yakışıklı çoçuk değilmi diye kendi kendime söyleniyordum ki Kumral saçlı çoçuk yanıma geldi ve şöyle dedi " kızın cenazesini çıkarmayı düşünüyorsun galiba"diyip sustu benden cevap beklediği ortadaydı bende karşılık olarak şöyle dedim Çıkarıyosam çıkararım Sanane ve ayrıca milletin derdi seni mi gerdi? diyince Evet gerdi diyip bi adım attı çok yakındık hemde baya Kumral saçlı çoçuk kulağama eğildiğinde bedenime birden sıcaklık çökmüşdü ve şöyle dedi Camış dediğini unutmadım bu arada diyince bende karşılık olarak Aferim ne mutlu sana diyip ittim çantamı sıradan aldıkdan sonra Sınıfı terk ettim...
******Yine bir okul günü allahım her gün mü bu eziyet çekicem ya bi de sınavlar başlasa b*ku yedim diyip kahkaha attım ve Banyoya gidip rütin işlerimi hallettim okul formamı giydikden sonra saçımı düzleştirip at kuyruğu yaptım makyaj olarak ise göz kalemi,rimel ve parlatıcı sürdüm işte tamamdım çantamı aldıkdan sonra odadan çıktım etrafı süzdükden sonra Duygu diye bağırdım ses yokdu Belkide uyuyordur hala diyip odasına geldim iki kere vurdukdan sonra ses geliyormu diye baktım ama ses filan yoktu odaya girdikden sonra Duygu'nun mışıl mışıl uyuduğunu gördüm bi hışımla yatağa zıplayıp uyanğğğ artıkğğğğ okul vaktiiii dedim oda aniden kalktı noluyor be sabah sabah diyip tam yatacakken durdurdum kızım okul var unuttunmu diyince bi hışımla kalktı ve hazırlanmaya başladı "Miray sen çö beni bekle ben 10 dk gelirim"diyince odadan çıktım.
******
Okulun binasına girdikden sonra Duygu'yla ayrılmak zorunda kaldık Sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyor ve fısıldaşıyordu bende bağırıp Ayımı oynuyor burda önünüze dönün diyince herkes önüne döndü hah tabi korksunlar bi zahmet, bi çoçuk yanıma gelip kulağıma eğililince ona noluyor be bakışı attım ve şöyle dedi sert kızları severim diyince bana bi sinir geldi tam tokat atacekken biri elimi tuttu arkamı döndüğümde Camışın ta kendisi vardı "kızı rahat bırak yoksa olacaklara hazır ol"deyip üstüne Siktir git diye bağırdı herkes bizi izliyordu vay anasını dedim içimden ve önüme döndüm içimden bak sen camışa ama baya soğukkanlıydı hemde baya ben bile tırstım yani adını bilmediğim çoçuk yerine oturunca arkamı döndüm ve şöyle dedim Teşekkür ederim Camış diyip sırıttım ve boş sıra bulup oturdum.Yanıma bi kız gelince ve şöyle diyince "Şey yanına oturabilirmiyim" Bende tabii dedikden sonra kız yanıma oturdu çok sevimliydi diyebilirim beline kadar uzun ve siyah saçları, küçük burnu ve öpülesi dudakarı vardı ne diyom la ben diyip önüme döndüm iyice kafayı yedim dedim içimden sınıfa birileri gelince kafamı kaldırdım olamazz hayır olamaz Bay camış bizim sınıftaydı ve üstüne üstelik yanında 3 tane yakışıklı erkek vardı Şansıma Sıçıyım lan Diyip önüme döndüm Yanımdaki kız noluyor be bakışları atıyordu ben ise gülmek dışında hiç bişi yapmamıştım ah ismimi söylemeyi unuttum ya diyip kıza elimi uzattım şey adımı söylemeyi unuttum benim adım Miray dedim Sevimli kız ise "benim ismimde Pınar dedi"bende güldüm oda bana güldü iç sesim bu kızla çok iyi anlaşıcaz diyordu.
Zil çaldı ve bi bayan içeri girdi evet tanımıyordum çünkü bu sene bütün hocalar değişecekti ve yoklamayı almaya başladı Melisa akbulut,---, ----, Meriç atan diyince burda hocam diyip kahkaha attı arkamı döndüğümde yanında çoçuk bunu demişti Meriç birşeyler düşünüyor gibiydi aman banane diyip önüme döndüm.
Pınar Önoğlu diyince burda dedi, ----, ---, Miray Keskin diyince burda dedim Yoklama alınmış ve ders zamanı gelmişti.
Zil çalmış ve pınarla kantine gidip ordanda bahçeye incekdik oda bana aynı şekilde seninle çok iyi anlaşcaz demişti bende kahkaha attım.Bahçeye geldikden sonra banklara oturduk taki bi çoçuk gelene kadar oha bu Meriç'in arkadaşlarından biriydi sınıfda görüştüm. diye kendi kendime konuşuyordum ki"Buraya oturamazsınız kalkın"diyince ayağa kalktım"Nedenmiş o Aâa yoksa cinlermi geziyor bank'ın etrafında diyip kahkaha attım. Pınar'da kahkama karşılık verdikden sonra çoçuk kolumdan tuttu "KALKIYOMUSUNUZ YOKSA OLACAKLARA RAZIMISINIZ"dedikden sonra Bende bağırarak "NE OLACAKMIŞ ACABA HEE BU ARADADA BU BANK SİZİN TAPULU MALIN DEĞİL"diyip cümlemi tamamladım çoçuk ise sinirli bi şekilde yanımızdan ayrıldı.Son iki dersimiz kalmışdı Yavaş yavaş merdivenlerden çıkıp sınıfa gircekdikki Meriç önümüzü kesti doğrusu çetesi şuan pınar'la ağzımız 5 karış açılmış olabilir diye düşünüyom ki Meriç;"Birileri ceza istiyor galiba" diyip piç smile attı Bende tam karşısına geçerek ne cezası demekle yetindim Çünkü biraz tırsmıştım Hemde bayaa kafamı çevirdiğimde ohaa bu bahçede olan çoçuk değilmi bizi banktan kaldıran çoçuk aha meriçe söyledi sıçtık biz diyip feryat ediyordumki Meriç kolumdan tuttu ve arkasına dönüp kısık bi şekilde Can sende diğer kızı al okulun deposuna götür diyip göz kırptı Meriçe sert bi bakış attım tam bağıracaktım ki Meriç kulağıma eğilip cezanın iki katını ödemek istemiyorsan Sus diyip beni peşinden sürüklüyordu etrafa baktığımda kimsecikler görmedim herhalde sınıflara dağılmışlardı allahdan Dedikodu dönmicekdi şanslıydım bi nevi.
* Diğer Bölümler Eylül'ün başında başlıcakdır ve bölümler ardarda gelecektir*
*Lütfen takipden çıkmayın Heyecanlı bölümler sizi bekliyor azıcık sabredin*
*SEVİLİYORSUNUZ* ♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUYUCU
Teen FictionMiray adında güzel bir genç kız. Meriç adında yakışıklı bir erkek. Bunlar aynı Okuldalar zaman geçtikte birbirlerine karşı birşeyler hissediyorlar. Bu hoşlantı ileride aşka dönüşüyor ve yakışıklı erkeğimiz bu kızı koruma çabalarında. Tabi okulun sin...