UKÁŽKA MOJEJ DOTERAJŠEJ PRÁCE:
PRAVIDLA:
1. Ak o cover požiadaš, bolo by dobre, keby si ho aj použil/a, samozrejme, pokiaľ si s ním spokojný/á.
2. Prosím cover nevydávajte za svoj ani ho nijak neupravujte.
3. Na oplátku za cover žiadam zmienenie môjho mena (@unionstyles) do popisku knihy.
4. Nepíšte mi, kedy cover urobím alebo ako to s ním ide. Tiež mám nejaký život a nesedím celý deň za NB.
5. Prosím buďte úprimný. Ak sa vám cover nepáči alebo na ňom chcete niečo zmeniť, určite mi to oznámte. Pre mňa to nebude vôbec problém.
6. LINKY NA COVER NEPOSIELAM a taktiež COVERY NEPOSIELAM NA MAIL, pochopte, je to ľahké si ho stiahnuť odtiaľto, stačí ak obrázok pretiahnete na novú lištu vášho prehliadača a dáte uložiť obrázok, pokiaľ však nemáte počítač, je jasné, že vám ho pošlem.
7. Ak ma požiadate o cover, nežiadajte u niekoho iného!!! Je to potom zbytočná práca a strata môjho času.
FORMULÁR:
1.Názov príbehu
2.Podnázov (dobrovoľné)
3. Autor
4. Farby
5. Stručný opis príbehu
6. Pozadie (les, mesto, izba alebo niečo abstraktné)
7. Zverejnenie príbehu (je tvoj príbeh zverejnený? Pokiaľ nie, kedy to máš v pláne?)
8. Pokiaľ nie je tvoj príbeh zverejnený, na koľko % sa ho chystáš zverejniť? (Toto veľmi zaváži pri rozhodovaní, či cover urobím)
9. Špeciálne prianie
10. Prečítal/a si si pravidlá?Ako ste si mohli všimnúť pridala som 8. pravidlo, ktoré je naozaj dôležité. Zdôvodním to tým, že väčšina coverov, čo som doteraz urobila sa nevyužilo a ani som o tom nevedela, práve z toho dôvodu, že príbeh zanikol, alebo teda sa vôbec nezverejnil, týmto pravidlom sa chcem tomu vyhnúť.
- ak chcete na covery konkretný obrázok, posielajte v HD kvalite alebo png.
Uni.