UYARI

179 15 12
                                    

Öncelikle katılımlarınız için çok teşekkür ederiz hepinize. Benim dışımda sizin kitaplarınızı okuyacak 2 jüri daha var ve bu uyarıyı yarışma başlangıcından birkaç saat sonra yapmamızın nedeni ilk bölümdeki katılım şartlarının uygulanmadan yarışmaya katılmak istenmesiydi.

Açıkçası dile getirmek istemiyorum ama etiketler bölümüne ve kitabın isminin yanına #Mucizeyikesfet yazısını koymadan katılmak istediğini söyleyip bize mesaj atanlar bile var. Etiket olmadan sadece yorumlarla bizim sizi bulmamız ve yarışmamıza eklememiz gerçekten imkansız. Çünkü bazen herhangi bir katılım iptalı olduğu zaman yorumu silmek yerine genelde o etiket kalkıyor öncelikle. Bu yüzden bu uyarıyı yapma gereği duyuyorum.

İlk bölümdeki katılım şartları uygulanmadığı sürece üzgünüm ama yarışmaya almamız gerçekten mümkün değil. Eğer şartları okuyup ona göre kitabınızı bir önceki bölümde denilene uygun olarak yaptıktan sonra yazarsanız yarışmada olabilirsiniz.

Bunun dışında söylemek istediğim son şey de eğer yarışmaya katılım şartlarını yerine getirdiyseniz kısa bir süre sonra kitabınız profilimizde olan okuma listesine eklenir. Eğer kitabınızı orada göremezseniz yorumdan veya özelden mesaj atabilirsiniz.

Bu uyarıyı çok fazla gerekeni yapmayan ve katılmak için yorum yapan kişiler tarafından yapma gereksinimi duydum. Kesinlikle yanlış anlaşılmak istemiyoruz. Bunu eksik yazdığınız veya unuttuğunuz bazı şartlar için değil yarışma şartlarını değiştirmek ve bazılarını yapmamak istediğini söyleyenler için atıyoruz.

Yarışmanın sonucunun 25 Ağustos'ta açıklanacağını düşünüyoruz. Herhangi bir değişiklik olursa yeni bölüm olarak bildireceğiz.

Katılımlarınız için çok teşekkür ederiz hepinize ☺☺

Wattpad Mucizeyi Keşfet YarışmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin