YAZ AŞK'IM

14 2 0
                                    

Okullar sonunda kapanmıştı. Teog stresini atmak için İzmir'deki yazlığımızda buldum kendimi. İstanbul'a sıfır stres bir şekilde dönecektim.

İzmir'de bir çok cana yakın arkadaşım var. Hepsiyle de iyi anlaşıyoruz. Fakat aralarından en yakın arkadaşım Sude. Yaş olarakta en yakın o zaten. Ben 15 yaşındayım. Sude 16. Ne zaman İzmir'e gitsem ve bundan Sude'nin haberi olsa yazlığımıza gelir ve beni erkenden uyandırır. Erken dediğim saat 11 civarı aslında. Fakat geceleri çok geç yattığım için 11 hep erken gelir bana. Yine öyle bir sabahla uyandım işte. Uykumun en tatlı kısmındayken Sude; Hoşgeldin Ece, Birtanem! diyerek sarıldı. Ne olduğunu anlayamamıştım. Gözlerimi ovuşturum. Hah, sen mi geldin canım ya dedim ve sarıldık upuzun birbirimize. Sonra bir haraketle kaldırdı beni yataktan. Bu saatlerde deniz çok güzel oluyor, hadi çabuk bikinilerini giy plaj çantanı al ve gel dedi Sude. Bende apar topar plaj çantamı hazırladım. Mavi bikinilerimi giydim üzerime de pareomu geçirdim, sandaletlerimizi giydik ve çıktık evden. Bu arada Sude ile yazlıklarımız yan yana ve denize çok yakın. 2 dakikalık yol sonunda sahile vardık ve kendimize şezlong kiraladık. Birbirimize güneş kremi sürdükten sonra ben şezlonga uzandım. Sude ise ben denize giriyorum diyerek kalktı. Tuttuğumuz şezlongların hemen arkasında büfe vardı ve havanın sıcaklığı yani malum, "bir büyük bardak limonata alabilir miyim lütfen!" diye hafif bir ses tonuyla bağırdım. Bir 5 dk içinde limonatam geldi. Ücretini verirken yanlışlıkla kuma düşürdüm parayı. Garsonun yüzüne bakmamıştım fakat o da benim yaşlarımda bir gençti galiba. Eğilip o da aramaya başladı. Kumun altında parayı bulmak için ellerimizi gezdirirken, ellerimiz birbirine değdi. Değişik bir şey hissettim fakat çocuğa hissettirip rezil olmamak adına hemen toparlanıp devam ettim. Para şezlongun altına kaçmış. 1-2 dk lık arayıştan sonra parayı bulup çocuğa verdim. Çocuğun suratına baktığımda mavi gözlerinin olduğunu gördüm. Ve kendimi bildim bileli mavi gözlülere karşı koyamadığım bir his vardı içimde. Çocuğun gidişini izlerken Sude gelip dürttü. Aaa Ece ilk günden başladın mı çocuk kesmeye diye gülmeye başladı. Bende gülmeye başladım. Sude çok enerjik ve esprili bir kız. Ve her zaman o pozitifliği karşısındakine gösterir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAZ AŞK'IMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin