Ok,mungkin ade orang akan fikir aku nak cakap pasal jantan tak guna....lelaki si penipu,opps terkasaq pulak...maaf la dulu kelas sivik 'ter'ponteng...BUT,,it is something i curious about them...what actually they want,kalau perempuan aku rasa ramai yang tahu perempuan ni is a complicated person...cakap berbelit2,,padahal benda simple je...sampai satu Malaysia dia pusing baru smpai,,hah kan dah complicated ayat aku ni...
Actually la,bak kata omputih...dont judge a book by its cover...so,kalau lelaki tu selalu bagi pickupline kat kau...jangan disangka di belakangnya xde king cobra yang menanti...adakah lelaki ni fikir "ouh,its just a fun to behave like that"...do you think you are too happy if can make girl's heart flutter by your sweet words"....ouh,please its so annoying...
Tapi ade satu jenis ni,aku pon xpaham...ade masa xberhenti kata2 manis bak madu dan gula tebu dari bibir dia,ada masa...hmm,jalan straight je....xpandang kiri kanan,dah macam robot aku tengok....erh,robot ade gait pattern tau.
Kalau kita dok usha mamat lain,puji mamat lain,hah tahu pulak buat muka....kata xpuji dia la ape la...tapi entah la,xpaham la aku...ke sekarang dunia semua dah terbalik...lelaki pon nak jadi complicated jugak?Lelaki yang macam bagi layanan mesra on off ni la yang aku rasa nak cekik,pastu gantung kat tiang elektrik yang voltan paling tinggi tuh,then bush...tara apa2 yang tinggal...debu-debu berterbangan je,,haaa....jujur tu perlu,tapi tidak perlu terlalu terburu-buru,jangan simpan lama sangat nanti habuk pon xdapat.
Perempuan ade bermacam-macam jenis,lelaki pon sama bermacam-macam jenis...Allah tu Maha Bijaksana dalam menciptakan hambaNya,ada juga lelaki yang hanya pilih wanita cantik je untuk bercakap,ade yang menggedik berkata-kata lembut gigi dari lidah...last2,jadikan perempuan macam hamba...buat itu ini,,hah...memang,perempuan memang dilahirkan untuk kau untuk jadi orang gaji.
YOU ARE READING
Random Pieces
RandomI dont know what it is about,but i just want share something that i want to share.Even it fun or not,i just wanna write my feeling just the way i want...