Cap.2

1 0 0
                                    

Vis.
Simt cum cineva ma privește.Deschid ochii,privesc in jur si când am vazut ,am țipat,era bărbatul acela de la geam.Era la picioarele patului si ma privit cu o privire care iti dădea fiori pe șina spinări.
-Cine esti?!!!-am țipat eu.
-Eu sunt coșmarul tău-a spus el.

Ring,ring,ring!!!!
Simina Pov.
Alarma ma trezit.Fiuuu....a fost doar un vis.
Era ora 08:00,trebuia sa ma pregătesc ca sa merg sa ma înscriu la facultate.
Am tras draperiile,din curiozitate m-am uitat pana la geamul vecinului meu.Nimic.Aleluia.Relede am facut un dus si m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi negri,un tricou alb pe care scria cu negru"Unfollow",bocancii mei de piele si geaca mea de piele.
Am ieșit din casa,am încuiat usa si am plecat.M-am decis sa merg pe jos.In drum spre facultate ma gândeam la acel bărbat.Eram curioasa.Poate când vin înapoi o sa ii fac o vizita,o sa cumpăr ai un tort la întoarcere ,am pofta de dulce.

******
Dupa ce m-am înscris si am primit orarul,am plecat acasa.Incepeam de mâine.In drum m-am oprit la un Market si am cumpărat un tort de ciocolata(preferatul meu).
Ajunsă acasa mi-am dat geaca jos,am tăiat jumătate din tort,am pus pe farfurie,am luat o furculița si m-am dus la vecinul meu.

Logan Pov.
Am văzut-o cum intra in casa cu o cutie de tort?Cred.Dupa câteva minute a ieșit si venea in direcția casei mele.Hmmm,nuuu!!!Uni vecini au dreptate,sunt nebun,psihopat,îmi pierd controlul,o iau razna,nu vrea sa ma vadă așa.A sunat soneria.Nu vroiam sa deschid,dar chiar vroiam sa vad,sa ii aud vocea măcar o data,sa ii aflu numele.M-am dus si am deschis.Ea era tot un zâmbet.Nu puteam sa ii zâmbesc.
-Buna!!!-a spus ea.
Vocea ei era așa frumoasa,ma inebune.

Simina Pov.

Mi-a deschis.I-am spus buna,el doar a dat din cap.Era foarte frumos,avea niște trăsături foarte frumoase,dar ceva ma speria la el,ma intimida cu privirea.Am aruncat o privire înăuntrul casei lui așa ca i-am spus :
-Nu ma inviți înăuntru?-
El s-a dat deoparte si mi-a făcut loc.Casa lui era doar alb si negru ,mai mult negru decât alb.Pe mijloc avea o scara mare care ducea la etaj.Era foarte frumoasa casa lui,dar întunecata.
-Uite ți-am adus tort,sper sa iti placa-
El iarăși a dat din cap.
-Nu prea vorbești?-
El a dat din cap in semn ca da.
-Cum te numești?-am întrebat.
-Logan...-
-Simina,incantata Logan!-
Vocea lui era așa frumoasa.Ragusita putin,dar avea un ton sexy.
-Deci când o sa mănânci tortul?-
-Mai târziu-
Am rămas in liniște,iar dupa am vazut cum se uita la mine cu niște ochi întunecați.M-am speriat.
-Ce s-a....-
Nu am apucat sa termin ca el deja ma împins pe cel mai apropiat perete.
-Esti a mea...doar a mea,cine se atinge de tine o sa-l măcelăresc.
-Dă-mi drumul!!!!Nu sunt a ta!!!Lasa-ma!!!-țipam într-una
-Du-te,dar nu uita frumoaso,sunt coșmarul tău...-
Cum mi-a dat drumul am si fugit.Am intrat si am încuiat usa.Doamne...ce om,acum chiar ca ma sperie.
M-am pus in pat așa îmbrăcată si am adormit pierdută între gânduri...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

He is watching...Where stories live. Discover now