Bože, já vás miluju! Nejraději bych si vám tady vylila srdíčko a řekla, jak jsem moc šťastná a jak vás moc miluju. Jenže to byste tady u toho asi usnuli, co? :D Takže vám ušetřím zbytečného utrpení a jen řeknu, že radostí skáču do stropu, přičemž se nemůžu divit, že tahle kravina dosáhla za poměrně krátkou dobu tolik přečtení!
Ehm, tak ale už asi nebudu zdržovat. Jako speciál pro vás jsem si připravila skupinový chat mezi Avengers. Bude o trošku (o hodně) delší, než ostatní chaty v předchozích dílech, jelikož si to zasloužíte!
***
Tony: Do hajzlu.
Steve: Buď slušný.
Natasha: Co se stalo?
Tony: Jedno slovo - Loki.
Bruce: Co je s Lokim?Tony: Ani se neptej...
Bruce: -,-
Steve: Tohohle budu litovat, ale...co se stalo?
Tony: Asi to začalo tím, že jsem mu omylem sáhl na...
Steve: JEN TO NE!Tony: ...obličej, úchyle. Nevim, co jsem přesně provedl, ale snaží se mě zabít. -_-
Bruce: O,o
Steve: Ehm, já myslel že si mu sáhl na - jiné partie. Počkej, říkal si, že si mu sáhl na obličej?
Tony: Ehh, jo?
Steve: Tak to jsi mrtvý....jakou píseň chceš, aby ti hráli na pohřbu?......Jestli z tebe teda něco zbude...
Tony: POČKEJ, COŽE?!
Natasha: Asi před čtvrt hodinou jsem mu dělala očistnou masku na obličej.
Clint: Počkej a tos mu dělala jako proč? :'D
Natasha: Poprosil mě o to!
Bruce: Chceš mi nakukat, že polobůh, naprosto nesnášející ,,midgarďany" a všechno okolo nich, tě poprosil, abys mu udělala masku na obličej? Proč by to dělal?
Natasha: Hele, nejsem vědma, do hlavy mu nevidím. Se ho zeptejte, já nemám tušení!Tony: To je sice hezký, ale proč kurva běhá po Stark Tower jak pošuk s pánvičkou v ruce, nějakym černym hnusem na obličeji a řve, že ze mně udělá smaženici?!
Natasha: To si říkáš génius? Jestliže si mu sáhl na obličej, musel si mu asi i sundat trochu té masky. Jen mne trochu zaráží, že z tebe chce udělat smaženici. Vždyť neumí vařit...
Thor: Jestli jsem se dobře dočetl, můj bratr je černý? O,o
Tony: Nejenom černej, je to totální magor! Lidi, potřebuju pomoc, jsem schovanej v kumbále!
Clint: Nehodlám být nakrájen na malé kostičky a použit do nějakého hnusného jídla, jménem smaženice.
Wanda:....Tony?
Tony: No?
Wanda: Bylo by hodně špatný, kdybych - čistě teoreticky - řekla Lokimu, kde se schováváš?
Tony: ...
Tony: To si neudělala.
Wanda: Já - promiň, nechtěla jsem -
Tony: DĚLÁTE SI ZE MĚ PRDEL UKVDJYDHNLYJFH,DNMLYUFGHVNMudgkb\
Steve: Ehm.
Steve: Takže jakou chceš tu písničku?
ČTEŠ
Avengers On Instagram
RandomAno, i světoznámí superhrdinové mají Instagram. Ptáte se, co na něj přidávají? V tom případě rozklikněte tuhle knihu. ;)