1

176 10 0
                                    

Atsistojau prie durų ir įkvėpiau didelį gurkšnį oro. Stovėjau prie oro uosto. Vasaros liko tik dvi savaitės, bet aš pasiryžau persikraustyti pas tėtį. Per šią vasarą susipykau su mama, ir gana rimtai. Dešimtoje klasėje man buvo sunku. Draugai, vaikinas. Noriu pasimiršti tą nelemtą išsiskyrimą su vaikinu. Jis mane išdavė su geriausia drauge. Daugiau nebepasitikiu vaikinais. Išskyrus brolį Zayn aišku. Jis vienintelis kuriuo pasitikiu ir galiu išsipasakoti kai man būna sunku. Kai papasakojau apie savo buvusį vaikiną Timą, jis sakė, jog jam išspardys subinę, bet taip per šią vasarą neišspardė, nes jis-Londone, o aš gyvenau New Yourk'e su mama ir patėviu. Norom nenorom teko pasiimti patėvio pavardę. Atvykusi tikrai pasikeisiu į tikrąją pavardę.

Net nepajutau kai jau buvau pastato viduje. Šurmulio buvo pilną kaip ir žmonių. Lėtai temdama lagaminą nusigavau iki apsauginio ir padavusi lagaminą į bagažo skyrių, bet pirmiau peršviesti nuėjau prie 9 takelio iš kurio greituoju metu turėtų pajudėti lėktuvas skrendantis į Londoną. Iš rankinės ištraukiau bilietą ir jį laikiau rankoje. Išsitraukusi savo telefoną apžiūrėjau kelias programėles. Tarp jų ir snapchat kuriuo naudojuosi dažnai.

-Lėktuvas nuo 9-to takelio pakils už dešimties minučių,-pranešė moters balsas. Supratusi, jog tai mano lėktuvas nuėjau prie įėjimo ir padaviau darbuotojai bilietą. Ji jį apžiūrėjusi atidavė ir įleido į lėktuvą. Įėjusi į lėktuvo vidų pradėjau ieškoti savo vietos. Radusi ją atsisėdau į kėdę ir patogiau įsitaisiau. Laukia ilgas skrydis.

*****

Ėjau trumpu koridoriumi.

-Timai?-pakausiau. Priėjusi prie durų kurios buvo nevisiškai uždarytos dar truputį jas pravėriau ir pamačiau tai ko labiausiai bijojau. Ant jo draugužio sėdėjo mano geriausia draugė Elizabeth. Ašaros pradėjo tekėti ir nebeištvėrusi pradėjau bėgti link laukinių durų.

-Jade! Palauk!-spėjau išgirsti Timo balsą prieš nualpstant.

××××××
Atsibudau ir apsižvalgiau- buvau baltame kambaryje ir kaip supratau tai buvo ligoninė.

-Tu jau prabudai,-nusišypsojo Elizabeth.

-Dink,-pratariau pro sukąstus dantis.

-Jade, išklausyk manęs.

-Pasakiau dink! Nenoriu tavęs matyti! Mes nebešnekėsime- niekada!-užšaukiau ant jos

-Ne, Jade.
*****
Staigiai pramerkiau akis. Pradėjau giliai kvėpuoti. Kodėl kai užmiegu sapnuoju tą patį sapną?

-Panele, jums viskas gerai?-priėjo prie manęs stiuordesė (nežinau kaip rašyt šitą žodį :DD)

-Taip,-palinksėjau.-Gal galite atnešti vandens buteliuką?

-Žinoma,-nusišypsojo ir po kokios minutės grįžo su vandens buteliuku. Padėkojusi jai atsigėriau jo turinį.

-Prašome užsisegti diržus. Tuoj leisimės.

Paėmusi diržo abu galus užsisegiau ir laukiau, kol nusileisime.

*****

Nusileidus lėktuvui išėjau iš jo ir nuėjau atsiimti lagamino. Atsiėmusi jį pradėjau temptis paskui link išėjimo. Pamačiusi įeinant pažįstamą veidą greitu žingsniu nuėjau prie jo.

 Pamačiusi įeinant pažįstamą veidą greitu žingsniu nuėjau prie jo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
We Don't Talk Anymore[LT. Fanfiction]Where stories live. Discover now