Patrzcie jaki on jest ładny ^^ a twierdzi, że ja jestem ładniejszy*
Natsume Terushima to mój piętnastoletni brat, urodzony 1.02 o godzinie 3:15.
Ma czarne włosy cześciowo zafarbowane na blond. W prawym uchu ma cztery kolczyki, w lewym ma dwa. Też ma kolczyk w języku i w pępku, ale na niego za to rodzice nie krzyczeli.
Bywa naprawdę nieczuły, w końcu jest mniej wrażliwy na ból, to czemu ma być miły? :c ale jak się zakocha to na zabój. Ale nadal nie jestem pewien co do jego orientacji, ale służę pomocą.
Cieżko jest mu się otworzyć przed innymi, dlatego zazwyczaj ja się zajmuję jego kontami. Ale przynajmniej tutaj założył mi własne.
Chodziliśmy do gimnazjum razem z Iwaizumim i Oikawą, ale to ja cześciej z nimi gadałem. On wolał spędzać czas z Kageyamą. Gdy się przeprowadziliśmy i zmieniliśmy szkołę, Natsume był w drugiej klasie.
Wtedy poznał Bokuto i dosłownie się zakochał- z wzajemnością xdd (nie bij, braciszku, takie są fakty). Ale zawsze to ja byłem milej widziany w domu Kōtarō.
W liceum się rozdzieliliśmy. On poszedł do Nekomy - by być jak najdalej od swojego braciszka, a ja do Jōhzenji.
Chodzi do klasy z Lev'em, chyba dobrze się dogadują. Ma też dobre kontakty z Kenmą czy, przeze mnie, z Kuroo.
Ja mam swojego niezawodnego Bobka i Pana Ornitologa, na Zboczuszka też moge liczyć.
Ale to miało być o Natsume!
Ma heterochromię - jedno oko ma brązowe, drugie czarne. Nie wiem po kim to ma.
Chociaż jest młodszy, to jest wyższy, bo ma aż 179.7.
To on najcześciej zajmuje się naszym żółwiem czy sprzątaniem w naszym pokoju. Jest najodpowiedzialniejszy ze wszystkich braci Terushima.
Często cierpi na kompleks środkowego dziecka, bo naprawdę jest środkowy. W końcu po nim są same bliźniaki, a przed nim ja i Yusuke.
Uwielbia się ubierać na czarno, bo taki z niego dziwny emoś. Lubi słuchać metalu, ale czasem też przesłucha jakiegoś gejpopa czy cos sentymentalnie. Jestem z niego dumny ;)
Zna hiszpański i próbował mnie uczyć, ale średnio mu to wychodzi, bo nie ma do mnie cierpliwości.
Jak pierwszy raz zobaczył Bokuto, myślał, że to dziewczyna, dlatego Sówka woli mnie. ^^
Jest Otaku i marzy, by zrobić cosplay jakiejs seksownej postaci.
Może kiedyś wyrośnie z niego następca Boga Imprezy.
Zawsze on i Iwaizumi karcili mnie oraz Oikawę. To definitywnie sprawiało im radość.
Uwielbia imprezy tematyczne, ale nie chce się do tego przyznać. Zwłaszcza utrzymane w klimatach lat 70.
Jego znak zodiaku to wodnik.
Aktualnie to na tyle o moim braciszku <3 już nie użalaj się, że źle o tobie mówię no!
*no dobra, wszyscy wiedzą, że jestem.
CZYTASZ
Haikyuu Headcanons, Czyli Teru Myśli
FanfictionOto headcanony z Haikyuu Dlatego oddaję wam to, co wymyślę. 21.10 - #640 w FANFICTION!!!! <3 14.04 - #219 W FANFICTION C;