#Sözler#

18 2 0
                                    

Bazen bir kelebeğin ömrü kadardır hayat ne kırmaya gelir nede kırılmaya .

Bazen birisi için o kadar çok uzaklaşıyorsun ki kendinden,o kişiyi kaybedince vaktinin çoğu kendini aramakla geçiyor .

Üstada sormuşlar kırılan kalp yine sever mi ?Üstat da ;evet demiş ..Adam peki demiş ,-Üstadım siz hiç kırılan bardaktan su içtiniz mi?Üstat da cevap vermiş ;Peki sen hiç bardak kırıldı diye su içmekten Vazgeçtin mi ? (Necip Fazıl Kısakürek)

Yolu doğru olanın ,yükü ağır olur..!

Ben bana inananı hiç yarı yolda bırakmadım ;yarı yolda bırakanıda ,bir daha ''ADAM''yerine koymadım ..!

Olmamasına razıyım.Oluyormuş gibi olmasın yeter.

Bazı insanlar söze gelince edebiyatın turşusunu bile kuruyorlar da ...İcraata gelince turşunun içindeki HIYAR kadar olamıyorlar ...!!

Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar.Çünkü anlayayanı yoktur bilir...!!

Bazen seni seviyorum diyemez insan onun yerine ;
-hava soğuk ,sıkı giyin,der...
-hız yapma,dikkatli git,der...
-gidince beni ara,der...
-yorma kendini,der...
-geç yatma erken kalkacaksın,der...
-derr derr durur...!

Dostluk...Tatile çıktı
Aşk... Sizlere ömür
Sabır... Tükendi
Anlayış ...Sıfır
Mutluluk...Yok
Tebessüm ...Hasta
Saygı ...Raporlu
Yalan....Dizboyu AMA ...
YALANDAN KİM ÖLMÜŞ İNSANLIĞIN DIŞINDA...!!

Neyi arıyorsan o'sun sen...!!

Kalp denizdir ,dil de kıyı.Denizde ne varsa kıyıya o vurur ...!

Hayat acımasızdır...Bazılarını tanıdığımıza pişman eder,bazılarını da daha önce neden tanımadığımıza ...😑

Kimse tanıdığın gibi kalmıyor...Bir gün bakıyorsun sıcacık,bir gün bakıyorsun buz gibi...İnsanlar da değişirmiş mevsimler gibi...

Kışı sevmem ben;damı akan evler,ayakkabısı delik çocuklar ,ocağı yanmayan analar,ve utanan babalar gelir aklıma ...
Sevmem ben kışı ....😑



YÜREĞİMDEKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin