1. Kapitola - Zoznámenie

48 10 2
                                    

Skrátim to, pretože sa to stalo dávnejšie: Raz ssom sa išla s maminou, ocinom a sestrou Anikou prejsť ku starkovcom, prejsť preto, lebo bývajú iba o jednu ulicu vyššie. Prišlo auto, ktoré mi bolo neznáme. Bola to Dacia Duster a s nej vystúpil náš budúci sused. A nakoniec s neho vyskočila energická krásna sučka Luka. Bola nádherná a vyčesaná a farbou zlatá. Za ňou pibehol Lukáš Sinetra, čo bol jej pán a náš budúci sused a nasadil jej( pripol jej) vodítko. Pozdravil sa nám. O pár týždňov ju začal púšťať z bytu a raz prišla k nám. Samozrejme, nik sa jej nebál, pretože bola velmi mieru milovná a nikoho nikdy neuhryzla. Privítali sme sa s ňou a ja som ju nalákala do zadného dvora. Tam som si k nej čupla a jemne som ju chytila za obojok. Hádzala son jej papeky a naháňala som sa s ňou. Takto sa to opakovalo častejšie a častejšie. Zo začiatku sme sa z toho radovali celá rodina, ale keď Luka prišla ráno vždy už o ôsmej hodine a večer ju musel jej pán ťahať domov na šmiku, už sme asi logicky z toho neboli takí nadšení.



.................
Ahojky, ospravedlňujem sa za prípadné chyby a teším sa na komentáre a lajky. Dúfam, že sa vám bude príbeh páčiť, pretože to je iba môj prvý ;)  Ak máte nejaké návrhy na pokračovanie tak len do toho, môžete mi napísať do komentárov.

Zlatý retríver a jaWhere stories live. Discover now