haj

217 9 0
                                    

Prvi put sam se zaljubio u burek.


Drugi put je vec bila prava ljubav.Zvala se Mina i bila je deo nase bande od malena.Igrali smo se po napustenim zgradam a ona i ja bi se izvukli i krosom se sami sunjali .Isli smo zajedno u skolu ali ne u odeljenje.Bio bih se zbog nje.Po mom misljenju tada sam bio bolji .Poklanjao joj cvece na malom odmoru,ali kada je rat poceo njeni su se odselili u selo i nisam je vise viseo.


Nzm da li sam se i sada zaljubio ali definitivno je prekinula moje misli na neki minut.Usla je nasilno ,ne obracajuci paznju na bilo koga.Nije je bilo sramota,a onda su nam se pogledi susreli .Na kratko.Da se ne bih odkrio sklonio sam pogled u stranu,a ona je nastavila da vice.

Sela je onako u odelu,verovatno nije stigla da se presvuce od zurke.Razmazan ajlajner i sve ono crno oko ociju majku mu.

Sela je mirno na klupu preko puta mene.Moji su izasli iz upravnicke kancelarije .Tada su njeni usli.Poslatrala me je prekrsenih ruku,dok joj je kratka tamna kosa padala u oci ,bila je cudna,drugacija.

Bila je seksi ali bila je kao decacic.To me je i privuklo.Bilo mi je dosta onih plavokosih i blanhanih fejk kurvestija po klubovima.Koje su se trtile i slikale.Nije izgledala tako uopste.Malo sam se zamislio dok sam je posmatrao.

"U sta ti buljis"brecnula se napadno.

Kao i do sada imao sam isti izraz na licu.Ocni kapci su mi bili spusteni do pola oka a usne nepomicne i ruke u mojoj crnoj dukserici.

Huligan Huliganu Ledja ČuvaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt