- Srácok! Nagy gáz van! A portástól tudom, hogy Emma Wolthen elhagyta a lakást ma reggel. Nem is tért vissza. Nem ő halt meg...
- Thomnak igaza van! Az áldozat NEM Emma Wolthen - jelent meg mögöttük Annie
- Ha nem Miss Wolthen, akkor kicsoda? - kérdezte gondolkodva Hop
- Philip Curtis - mondta Annie nagy undorral
- Ez...egy...pasi???? - akadt ki Thomas
- Mit vagytok úgy meglepődve!? Manapság ez nem ritka. Kicsit abszurd de nem ritka - szögezte le a tényeket Cepolt
- A laborba többet tudok mondani. Ott meglátjuk hogy férfi e vagy nő! De megfogom én ezt bánni...- mondta Annie és visszasétált a hullához.
- Thom tudtál meg mást is Miss Wolthenről? - kérdezte Cepolt, bár nem volt biztos benne hogy tudni akarja...
- A portás annyit tett még hozzá, hogy Miss Wolthenhez sokszor járt az ikertestvére.../aki gondoloma mostani áldozat/ és azon kívül még férfiak. Nem is kevés férfi...
- Oké ezt sejtettük...Thom kérlek szólj a portásnak hogy azonnal szóljon ha...
- Mit keresnek a lakásomban???- szólalt meg egy hang Cepolt mögött
- Maga Emma Wolthen? - kérdezte Cepolt
- Igen én vagyok. Mit keresnek itt?
- A nevem Lisa Cepolt nyomozó és gyilkosságban nyomozunk
- Ugyan már. Kit öltek meg?
- Az állítólagos ikertestvérét, Philip Curtist.
- Phil meghalt? De hogyan és miért?
- Ezt még nem tudjuk. Mr. Curtis mért nézett ki úgy mint Ön?
- Mr. Curtis egy régi páciensem volt. Aztán egyszer elrejtőzött a szobámban, és amikor jött egy másik páciens akire rámaszott...tudta hogy férfiként nem fogják díjjazni, ezért akart úgy kinézni mint én...nyomozó engem akartak megölni?
- Miss Wolthen. Még nm vagyunk biztosak ebben sem, de mivel már két munkatársát meggyilkolták...
- Kiket? - vágott közbe
- Sarah Parker és Chris Hamper
- Sarah és Chris??! Te jó ég! Én következem...végem van! Kész ennyi volt...- kezdett el idegeskedni
- Emma kérem nyugodjon meg! Megfogjuk védeni. De tudnom kell volt e olyan személy aki mérges volt magukra, elégedetlen volt vagy hasonlók. - Nyomozó bizonyára rájött már mivel foglalkozom a szabadidőmben. Mindig vannak olyanok akik nem elégedettek a döntésünkkel.
- Tudna mondani olyan személyeket akik nagyon nem voltak elégedettek? Tomboltak vagy hasonlók?
- Múlt héten volt egy férfi. A neve...Alexander Masters ha jól rémlik. Kiakadt amikor nem kapta meg az ítéletet. Gyilkossággal nem fenyegetőzött csak azt mondta ezt megkeserüljük. Erre értette?
- Rendben köszönöm Miss Wolthen. A járőrök biztonságba szállítják.
- Cepolt nyomozó, ugye? Figyeljen. Miattam halt meg Philip. Az az ember az életemre fog törni. Megtudom védeni magamat köszönöm. Nem kell őrizet és védelem. Most ha megbocsát, vissza kell mennem a munkahelyemre. Viszlát - ezzel elsétált.
Cepolt megszólalni se tudott, hiszen olyan gyorsan elment
- Hát...öhm...jól van...- tisztázta magában
YOU ARE READING
Gyilkos Élvezetek
Mystery / ThrillerA story átírás alatt!!! Fokozatosan fogok haladni, tanulás mennyiségétől függ mikor rakom ki a következőt! Jó olvasást! ❤ New York utcáin egy sorozatgyilkos szedi áldozatait, látszólag meghatározott módon. Lisa Cepolt vezető nyomozónak és társainak...