Πίνει ο αλεξ την τελευταία γουλιά απ το μπουκάλι της Μπύρας του και πριν προλάβει να το ακουμπήσει στο πάτωμα ακούμε κάποιον να τον φωνάζει. Γυρνάω να δω και ήταν παλι ο τζεισον με την παρέα του.
Ν-πο ρε πούστη , σιγοψιθύριζω
Τζ-μπα μπα τι βλέπω εδώ μπουκαλα ξάδερφε;
Ν-ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΤΙ ΓΕΝΝΕΟΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ, σκέφτηκα
Α-ναι μαλακές ελάτε και εσείς. Να σας γνωρίσω τα κορίτσια απο δω η Άννα Βάλια Έλενα και Νατ..
Τζ- βασικα γνωριζόμαστε με την Ναταλία , λεει και χαμογελάει ενώ και εγω με την σειρά μου κάνω το ίδιο
Α-α κομπλέ ωραια καθίστε τωρα να ξεκινήσουμε καμία ΩΡΑ
Έτσι λοιπόν ο αλεξ γυρνάει το μπουκάλι και πετυχαίνει τον Κειλεμπ με την Έλενα
Τα δυο άτομα κοιτάζονται και η Έλενα ντροπαλά του χαμογελάει . Τότε εκείνος σηκώνεται την πλησιάζει και της δίνει ένα παθιασμένο φιλί. Ύστερα απομακρύνεται και κάθεται χαλαρός στην θέση του ενώ η Έλενα εχει γίνει κατακόκκινη αλλα παράλληλα το παίζει και κουλ.
Μετα απο μερικούς γύρους η μπουκάλα πετυχαίνει εμένα και τον Μιχάλη . (Ξανθός γαλανομάτης χάλια χάλια)
Καθώς σηκώνομαι και πηγαίνω προς το μερος του με τραβάει ο τζεισον και μου λεει στο αυτί:
Τ-αν δεν θες δεν χρειάζεται να το κανεις
Ν-όχι δεν εχω πρόβλημα του λέω καθησυχαστικά και συνεχίζω να πηγαίνω προς το Μιχάλη . Τότε σηκώνεται και εκείνος με πιάνει χαμηλά απ την μέση και με φιλάει , ενώ παράλληλα ολα τα παιδιά βγάζανε επιφωνήματα . Μετα απο λίγο διεκοψα το φιλί και τον κοιτάω και του χαμογελάω και πάω μα καθίσω στη θέση μου. Εκείνη την ωρα ο τζεισον σηκώνεται απότομα και αρχίζει να φεύγει ενώ όλοι τον κοιτάμε περίεργα.
Κειλεμπ-καλύτερα να πας μαζι του
Ν-γιατι;
Κ-πήγαινε
Ν-μμ καλα.
Έτσι λοιπόν σηκώνομαι και τρέχω να τον προλάβω
Ν-εεεε περίμενε ρε
Τζ-τι θες ;
Ν-να δω τι έπαθες;
Τ-τιποτα απλα βαρέθηκα και ήθελα να κάνω μια βόλτα ,λεει και βγάζει ενα πακέτο καπνό να στρίψει τσιγάρο
Ν-καπνίζεις;
Τ-όπως βλέπεις , λεει απότομα
Ν-καλα πάω στα παιδιά ειπα νευριασμενα
Τ-προφανώς άντε γεια
Τον κοιτάω με απαξίωση και γυρίζω πίσω
Τωρα τι τον έπιασε .. Λες να ζήλεψε; Αλλα γιατι σιγά μην του αρέσω .. Τελοσπαντων ..
Μετα απο λίγο αποφασίσαμε με τα κορίτσια να παμε σπίτι γιατι ήμασταν κουρασμένες και αυτο φάνηκε απ το γεγονός με το που πέσαμε στα κρεβάτια μας μας πήρε ο ύπνος κατευθείαν .. Άντε να δουμε πως θα ναι αύριο..
YOU ARE READING
Απ' το πουθενά
Teen FictionΕπιτέλους διακοπές! Η 2α λυκείου ήταν μια χρόνια που με κούρασε παρα πολυ.. Θα πάω στο όμορφο νησί μου με τις φιλες μου και ε ρε τι εχει να γίνει χιχιχ. Αα για να μην ξεχνιόμαστε .. Εγώ ειμαι η Ναταλία, 17 χρόνων Πρωταγονιστουν μεταξύ άλλων JASON...