1. LODOS

3 0 0
                                    

Böyle hikayelerde ilk olarak kız kendini tanıştırıyor. Sizde bunu bekliyordunuz demi? Rüya'yı tanımak. İyi tanıyın beni. Ben Rüya. 17 yaşımdayım. En iyi arkadaşım Masal. Sevdiğim tek kardeşim diyebileceğim kişi Burak. Antalya'daki   sıradan bi okula gidiyorum. Evet evet herhangi bi kolej değil sıradan bi Anadolu lisesi. Zengin değiliz. 3+1 bir evimiz var küçük ama bizde küçük bir aileyiz yetiyo bize. Annem lise mezunu babam da öyle tanışma faslını geçtiğimize göre gelilim benim hayatıma. Okulun ortalama 2.ayı. Antalya'nın kış yağmuru bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyordu. Okul çıkışıydı Masalın sınıftan çıkmasını bekliyodum ama maşallah uykudan yeni uyandığı için çok uyuşuk hareket ediyodu. Okuldan çıkar çıkmaz önce annemi sonrada hemen Burağı aradım. Burak bizimle aynı okulda değil di onun hayatı mükemmeldi istediği herşeye sahipti ama o bununla şımaran biri de değildi yağmur yağdığı için okulun oraya gelecekti. Çünkü yağmuru çok seviyordu. Masal onu beklemeden gitti neymiş saçı bozulurmuş. Burak gelince önce kumsala gittik uzun bir yürüyüş yaptık sohbet ettik. Merak ettiğiniz bi konu var demi aşık mıyım. Ve onun kasları var mı rampa bir saçı mankenlere benzeyen şekilde bir çocuk hayır yok çünkü bu sadece rüyalarda ve masallarda olur. Mesela Burak evet kasları var ama yakışıklı değil olmasınada gerek yok sempatik olması bana değer vermesi yeterr canım kankam benim. Uzun bir yürüşten sonra ikimizde eve gittik. Bende direk ödevlerin başına oturdum. Masalda sürekli whatsapptan taciz edercesine mesaj atıyordu ama ödevleri bitirmeden telefona bakmama gibi bi huyum vardı ancak arayımca endişelencek bişey olduğunu sandım."Alo efendim Masal önemli bişey mi var" dedim. " Ya kızım canım arkadaşım niye telefonlarıma bakmıyosun acaba şu bizim okula yeni gelen yakışıklı var ya bana mesaj attı."  "Ya Masal önemli bişey oldu sandım tamam kapatta sonra konuşuruz." dedim ve telefonu kapattım. Masal'ın şu erkek takıntısını özellikle yakışıklı takıntısını anlamıyorum ya okuduğmuz kitaplardaki gibi yakışıklı kötü bi erkek yok ki kaçırsın odamıza tırmansın falan. Hepsi afedersiniz ama güzel kız peşinde bizim peşimizde değiller. Keşke olsa ama nerdeeee. Bu düşüncelere daldığım sırada ödevlerimide bitirdiğimi fark ettim. Masalsa mesajları döktürmüş onun mesajlarına bakmadan Burağı aradım. Burakla biraz konuştuktan sonra saatin geciktiğini fark ettim ve uyumak içim yatağıma geçtim ve sevdiğim kitabı elime alıp okumaya başladım. Kitabın ismi Sırçalandı Vee isimli bi kız narkolepsi hastası olduğunu düşünüyor ve sürekli bayılıyo fakat bayılırken başka bedenlere yolculuk yapıyo. Kitabın o derin ve uzun konusu içerisinde uykuya daldım yarın uzun ve sıkıcı bir gün olacaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RÜZGARA KARŞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin