Ahoj jsem Nia a chtěla bych se podělit o můj příběh.
V 9.třídě na začátku listopadu přišel k nám do třídy nový kluk a mě se líbil ale já jemu ne protože jsem byla tlustá.Vážila jsem 58kg.Řekla jsem si že bych s tím Měla začít něco dělat ale co??.Budu jíst hodně zeleniny a ovoce a žádný sladký jsem si řekla ale prostě to nešlo.Když jsem přišla ze školy domů koukla jsem se na stránky o anorexii a bylo mi jich líto nechtěla jsem takhle dopadnou ale musela jsem si to číst furt dokola nemohla jsem za to.Když přišla mamka do mého pokoje rychle jsem notebook zavřela.Nechtěla jsem aby se dozvěděla co si čtu.Když mě volala k večeři měli jsem kuře s rýží tak jsem jí řekla že mě bolí břicho že nemám hlad a šla jsem si lehnout.Po půl hodině mi mamka donesla bylinkový čaj a k tomu cukr a odešla.Čaj jsem vypila ale cukr jsem nechala a pak jsem usla.Druhý den mi zazvonil budík v 6:30 jako vždy.Vstala jsem a moje první kroky vždy vedou do koupelny kde si vyčistím zuby a namaluji se a pak jsem se šla obléct.Vzala jsem si široké bílé tričko a tepláky protože jsem ve všem tlustá a seběhla jsem dolů kde to tak krásně vonělo míchanýma vajíčkama a slaninou ale jídlo jsem odmítla.Řekla jsem že nestíhám školu a odešla jsem.
O měsíc později..... už jsem zhubla 10kilo a jsem ráda ale ještě bych chtěla 10 zhubnout snad se mi to podaří.Když přijela máma z práce tak udělala palačinky ale já jsem je odmítla.Máma poznala že se semnou něco děje a odvezla mě k doktorce.Doktorka jí řekla že jsem zdravá ale ale máma jí řekl:
Matka:Paní doktorko moje dcera odmítá jídlo nevím co mám dělat!!!
Doktorka mě zvážila.Měla sem 45kilo.Po chvilce jsem omdlela a musela jsem do nemocnice.Tam jsem se dozvěděla že trpím anorexií a že můžu i umřít ale mě to bylo ukradený chtěla jsem zhubnout co nejvíc kilo abych se klukům líbila.Když přišla za mnou máma tak se na mě zlobila ale jak říkám všechno mi bylo ukradený.Po týdnu jsem byla opravdu vyřízená měla jsem 38kilo.V nemocnici jsem strávila 5 měsíců protože trvalo než budu mít normální váhu.Měla jsem 40 kilo a slíbila jsem jim že budu doma jíst ale bylo to naopak zase jsem zhubla na 34kilo a to už mě rovnou odvezli na psychiatrii kde jsem strávila rok.Každý den jsem brečela.Po roce mě pustili domů.Vážila jsem 42kilo.Řekla jsem a slíbila že už to nikdy neudělám.Chci být taková jaká jsem a začala jsem jíst.Stačilo mi těch 42kilo ale po měsíci jsem zase zhubla nechtěla jsem ale stalo se.Měla jsem 39 kilo.Když jsem se dala dohromady konečně jsem se zamilovala do kluka kterého jsem potkala na Střední škole.Já chodím do prváku a on do druháku a byla jsem konečně šťastná.