2

159 8 0
                                    

Byla jsem strašně šťastná ale po roce jsem se rozešli a to mě zranilo.Nevěděla jsem jaký má důvod že se semnou rozešel.Myslela jsem že to bude zase kvůli tomu že jsem tlustá.Pořád jsem se chodila koukat do zrcadla a vypadala jsem tak teda podle mě,všichni říkali že ne ale podle mě byla.Zase jsem začala nejíst.Měla jsem 50 kilo a to mi nestačilo,zase jsem se začala trápit.Když to zjistila mamka tak byla na mě hodně naštvaná ale mě to bylo fuk,pořád mi říkala jak mi jde o život ale je mi to jedno.Prostě v hlavě mi to pořád nutilo abych zhubla tak jsem to udělala.Když jsem měla 42 kilo tak už mi doktoři říkali ať se dám dohromady ale mě bylo jedno co říkají doktoři chtěla jsem zpátky kluka kterého jsem milovala a furt miluji ale on mě ne.Po týdnu jsem se začala opravdu trápit a už mi šlo i o život,měla jsem 35 kilo a byla jsem v umělém spánku na JIP tak zamnou přišel a držel mě i za ruce a říkal jaká to byla chyba.Já ho slyšela.Můj stav se zhoršoval a když jsem se probudila z umělého spánku tak mi doktoři sdělili jestli okamžitě nezačnu s tím něco dělat tak umřu ale mě to jak říkám jedno.Chtěla jsem vrátit ty časy kdy jsem byla tlustá kdybych se mamce svěřila tak by to bylo lepší určitě by mi pomohla ale teď už se to vrátit nedá.Když jsem chtěla přibrat už to nešlo.Měla jsem 29 kilo a už jsem o život bojovala.Každý den za mnou chodila mamka a táta kterého jsem vůbec nikdy neviděla ale jen jsem chtěla vidět jednu osobu ale nepřišla bála jsem že už ho nikdy neuvidí trpěla jsem jen kvůli němu,kdyby se semnou nerozešel vůbec by se to nestalo ale prostě se to stalo.Když mi přišli doktoři sdělit teda ne mě mamce protože já už jsem moc nevnímala že je to semnou velmi špatné že mám jen 5 dní abych s tím něco začala dělat,měla jsem 25 kilo.Ten druhý den za mnou přišel ale už to bylo jedno.Viděl jak umírám.


Nia zemřela 12.5 2015


AnorexieKde žijí příběhy. Začni objevovat