-BÖLÜM 1-

19 1 1
                                    

Lanet telefon yine çalıyordu,offf benim bu derdim ne ya uykumu hangi gereksiz böldüyse neyse ya arayan kimmiş görelim....
-Ne var bu saatte?!!!
-Miya mekanda olay oldu acil gelmen gerek bebeqim acil!!!
Lanet olsun bi gününüzde olaysız geçsin be Cenkin suratına kapatıp giyinmeye başladım .
Siyah yüksek bel şortumu ve siyah büstiyerimide giyip ayakkbaılarımı alıp kapıya geldim.
Açtığımda karşımda Simon'u görmeyi elbetteki beklemiyordum Simon kimmi?
Tabikide benim okuldan gelgit işlerinde kullandığım sıradan bir kız.
Ona soru soran gözlerle baktım,
-ıı şey ben şey için gelmiştim biliyorsunki okullar açılıyor ve..
-Kısa kes ve çabuk sonuca gel vaktim yok!!??
Diyerek tersleyince hemen bir adım geriledi ve kafasını yere eğerek anlatmaya başladı.
-Duyduğuma göre okula iki tane ultra yakışıklı oğlanlar geliyormuş..
-Iyide bundan banane??
-Ya sadece bunların birisinin Esila'nın sevgilisi olduğunu bilmeni isterim.
Sinirlerim alt üst olmuştu Esila bana artistlik taslayan şapşal sürtüğün teki ve inan bu kızda ne buluyorlar merak etmiyorum beni ilgilendirmez sonuçta herneyse kıza defol bakışlarımı atıp Suzuki olan hız motoruma atlayıp mekana doğru yol aldım...
Motoru otoparka parkedip gayette umursamaz ve yine umursamaz bir şekilde Black Angel bardan içeri girecekken korumalar başıyla selam verdi.
İçeri gidiğim an bağrışmalar kulağıma gelmeye başladı, Cenk koşarak yanımda bitti.
-Esila nerede kaldın hiç gelmes..
-Kes sesini burada ne olup bittiğini anlat hemen??!
-Bir oğlan geldi ve olay çıkardı sonra..
-Hala buradamı??!
-Evet beni izle.
Diyerek önden gitmeye başladı bakalım benim mekanımda sorun çıkaran aptal kimmiş görelim bakalı.
Bar bölümünde barmenle dik dik bakışan arkası dönük baştan aşşağı siyah ve dövmelerle kaplı birisi oturuyordu.
Anladığım kadarıyla ve Cenkin o tarafa yönelmesiyle o aptal bu oğlanmış demekki.
-Esila şurada oturan oğlan.
Cevap vermeden oğlanın arkasından yaklaştım ve sertçe omzunu sıktım,arkasına kim bu demek için bakıcakken dudaklarım küpeli kulağına sürtünürken konuştum.:
-Galiba yürek yedin ve benim mekanımda olay çıkarma gereği duydun bebeqim ama şunu bilki başına büyük bela aldın!.
Diyerek göz devirdim ve geri çekildim.Arkamı döndüğüm an kolumdan sertçe tuttuldum ve o aptala doğru çevrildim şimdi başına gerçek anlamda belayı aldı işte bu gerzek...

KURAL TANIMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin