Capitolul II

68 7 4
                                    

Zgomtul devenea mai puternic. Am inceput sa alerg cand dintr-o data m-am lovit de cineva.O fata micuta bruneta cu ochii caprui si stralucitori imi cade in brate.

- Aaaaa...Buna? ii spun eu.

Fata ramane tacuta  si se pune inapoi pe picioare.

- Ce s-a intmplat? Ti-ai pierdut limba?

- Nu.Buna.Scuze ca am intrat in tine.raspunde ea rece apoi incearca sa treaca pe langa mine.

- Stai asa.ii spun eu prinzand-o de mana.

- Ce vrei?

-Da ce esti asa intepata ?

Fata isi da ochii peste cap.

-Eu sunt Harry.ii spun eu dandu-i drumu la mana.

-Alex. raspunde ea schitand un zambet.

- Si unde te duci?

-Pai...vin de la o prietena si am vrut sa scurtez drumul spre casa prin padure dar m-am ratacit.

Eu chicotesc.

-Chiar te amuza situatia asta nu?ma intreaba ea.

-Cam da.

Isi da dinnou ochii peste cap si trece pe langa mine.

-Auzi?...Nu ai vrea sa mai stai putin pe aici?

-Aici?In mijlocul padurii.

-Nu aici.Daca vrei poti sa vii pe la mine.Te mai incalzesti si apoi te scot eu din padure.

Alex zambii si scutura din cap,apoi ne-am indreptat spre casa mea.

**

Am deschis usa si am intrat.

-Harry tu esti? se aude Louis din sufragerie.

-Nu Louis e un hot care se intampla sa aiba cheile de la usa din fata.

-Tu mereu esti asa sarcastic? ma intreaba Alex uitandu-se lung la mine.

Eu ii arunc un ranjet.Louis iese din camera si casca ochii.

-Oh..buna.Eu sunt Louis.

-Alex.

Louis se uita confuz la mine.

-Nu te mai holba ba asa..ca nu e frumos.ii spun eu pe un ton dur,apoi o duc pe Alex sus in camera mea.

Mi-am dat haina jos si m-am asezat pe pat.

-Si?Dece ai ramas acolo? o intreb eu pe Alex care ramasese in usa. Intra , ca nu te musc.

Alex intra incet in camera si se aseaza langa mine pe pat.A urmat un minut de tacere.

-Pai..hai sa ne uitam la un film ce zici?o intreb eu spargand tacerea.

-Sigur.

-Iti plac filmele horror?

-Da...sa zicem.

I-am putut auzi tremurul din voce.

Am cautat filmul si l-am bagat  in dvd player in timp ce Alex s-a urcat in varful patului.

-Hai ca eu ma duc sa fac niste ceai cald.i-am zis cu un zambet.

Ea imi zambi inapoi scuturand din cap.

Peste cateva minute eram gata de film.M-am asezat langa Alex, tragand patura peste mine.

Pe tot parcusul filmului o simteam pe Alex cum tresarea, tragandu-se spre mine.Eu chicoteam.La un moment dat Alex s-a speriat foarte tare punand capul dupa umarul meu.Eu o iau de mana zambindu-i apoi imi puna mana pe dupa soldul ei.Ea se uita la mine zambind.Am continuat sa ne uitam la film inca o ora.

**

Era sfarsitul filmului cand dintr-o data usa se deschise si Louis intra in camera urland:

- Helllloooo lumeeee.

Si eu si Alex am tresarit.

-Bai tu esti dobitoc? Ce dracu intrii asa? urlu eu la el ridicandu-ma ca un uragan de pe pat.

Simteam cum venele de pe gat se mareau si inima imi batea atat de tare incat o simteam pana in cap. Am incercat sa ma calmez dar stiam ca mi-am pierdut controlul.Il vedeam pe Louis cum se da un pas inapoi incercand sa se indeparteze cand mai mult de mine.

Deoadata simt mana calda al lui Alex strangand-o pe a mea:

-Harry...e ok... a fost doar o gluma.spune ea incet.

Am tras adanc aer in piept si am inceput sa ma clamez.

Am vazu cum Louis respira usurat.

Ma intorc inspre Alex:

- Pai hai ...daca e.... sa te duc acasa.

Alex se ridica de pe pat si isi puse haina pe ea.Imi iau si eu haina si iesim din casa.

Tot drumul niciunul dintre noi nu a mai zis nimic.La iesirea din padure eu m-am oprit.

-Pai...pana aici ati platit domnisoara. De aici cred ca te descurci nu?ii spun eu ranjind.

Alex zambeste si imi baga mana in buzunar scotandu-mi telefonul.Apoi aud un bipait venind din buzunarul ei..asta insemna ca isi trimisese numarul meu.

-Mai vorbim.imi spune ea zambind jucaus apoi sarutandu-ma incet pe obraz.

**

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 18, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

A Dangerous GameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum