Arkadaşlar bütün karakterleri tanıtamıycam. Sırayla hepsini tanıycaksınız zaten.
Bugün pazar ve yarın okul başlıyor. Okula her ne kadar başlamak istemesemde arkadaşlarımı özledim.
Evimiz dublex ve benim odam 2. katta. Aşağıya inip kahvaltı yapmaya giderken annemin sesini duydum.
-"Tatlım"
Annemin sesi her zamanki gibi hoş geliyordu kulağa.
-"Kahvaltı hazır , gel sofraya"
Karnım acayip derecede acıkmıştı.O yüzden olduğumdan hızlı bir şekilde merdivenlerden indim.Annem bana gülümseyerek,
-"Canım nasıl oldu bilmiyorum ama sizin okulu kapattırmışlar"
Nasıl olurdu ? Bu ne demekti? Okulumuz kapanamazdı. Okulum her ne kadar kötü olursa olsun orada benim arkadaşlarım dostlarım vardı.
Anneme şaşırmış bir halde bakarken babam söze karıştı,
-"Bu yüzden seni özel liseye yazdırıcaz."
-"Tamam sıktınız ama şaka diyip geçin ha bu arada beni kandıramazsınız ."
Bunları gülerek söylemiştim .
Annem bana tebessümle cevap verdi ve ekledi.
-"Şaka değil hadi kahvaltını yaptıktan sonra dışarıya çıkıp okul alışverişini halledelim."
Anneme birkaç şey daha söyleyecekken kapı çaldı. Hangi meymenetsiz gelmişti yine? Kapıya bakarak "Kim o?" Diye sorunca sanki akar sular durdu. Sasha gelmişti. "Benim" diyince kapıyı açıp ona öyle bir sarıldım ki gözlerimden 2 damla yaş akıverdi.
-"Biraz daha sarılırsan bütün kemiklerim kırılacak " Dedi ve güldü.
Kollarımdan sıyrıldığı sırada ona,
-"Gel kahvaltı yapıyoruz." Dedim ve Sasha'yı kolundan çekiştirerek mutfağa getirdim. Annemin hazırlayacağı sadece birkaç şey kalmıştı.
-"Sera teyze sen otur biz hallederiz, dimi Avvly?
Sasha bana bakıyordu ama ben dalmıştım . Sasha'nın beni cimciklemesiyle,
"Evet evet ya ben de sana katılıyorum bence de dışarıya çıkabiliriz bu akşam."
Ne dedim ben şimdi kesin bununla ilgili birşey değildi konumuz.
Sasha bana gülerek bakarken annem ve babam da gülüyordu.
-"Sanırım bu evet demekti Avvly."
Sasha bana bakıyordu.
Hemen Sasha'nın ne yaptığına baktığımda annemin yaptığı şeyleri onun yaptığını gördüm. Hemen bende işe başladım . İşimiz yaklaşık 1-2 dakika sonra bitmiş ve biz masadaydık. Babam,
-"Sasha'ya yeni bir okula gideceğinizi söyledin mi?
Ben cevaplayamadan Sasha içtiği sütü püskürttü. Sasha anında binlerce kez özür diledi.
-"Şey ben çok özür dilerim hemen temizlerim kusura bakmayın lütfen"
Ayağa kalktığında hala birşeyler söyleyip kendi kendine konuşuyordu.
-"Aferim kızım sana afffferim en yakın arkadaşının ailesine rezil ol sen bi de doğru düzgün özür dileyeme afffffffferim."
Bir şey daha söyleyecekken yeri silmek için aldığı peçeteyi yere doğru götürürken annem,
"Tamam kızım boşver ben temizlerim."
Sasha annemi dinlemeyerek yeri silmeye koyuldu ve bende ona yardım ettim. Yemeği bitirdikten sonra odama çıktım ve Sasha'ya olayı anlatırken annem bizi çağırdı ve bakkala gitmemizi istedi.Biz koşa koşa gidip gelirken arkamızda çok yakışıklı bir çocuk geliyordu ben de ona bakarken yere düştüm. Sasha,
-"Millete bakarsan böyle olur" dedi.
Arkamızdan koşarak gelen yakışıklı çocuk bana,
-"İyi misin?" Dedi
O bana bakarken bende ona bakmaya başlamıştım. Sorduğu soruyu tekrar sordu.
-"İyi misin?"
Bir anda irkilerek,
-"E..Evet ben şey şeye bakarken şey ettim o yüzden.."
Sözümü kesen o yakışıklı çocuktu.
-"Tamam bir cümlede en fazla ne kadar "şey" kelimesini kullanabildiğini gösterdin" Dedi ve gülümsedi ve bende onun gülümsemesine karşılık verdim ve koşmaya başladım. Neden bunu yapıyordum? Bedenim beden beni dinlemiyordu da koşuyordu? Sasha ise bir süre sonra arkamdan koşmaya başladı.Eve çok az kalmıştı. Eve girdiğimde kendimi odama attım Sasha'yla 2-3 dakika dinlendik ve ardından kapının çalma sesi hemen Sasha ve ben kapıya koştuğumuzda kapıyı açmamla Sasha'yla benim birbirinize şaşkın gibi bakmamız bir oldu.
Arkadaşlar biraz saçma olucak ama isimlerimiz yabancı ama hareketleri ve yaptıkları şeyler turkish mod. .d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN
Teen Fictionİki genç ve arasında olup bitenler... Aşk,gerilim,nefret,utanç... Bütün duyguları sırayla yaşayacaklar. Kitabı kütüphanenize eklemeyi unutmayın...