Hoofdstuk 10

116 8 0
                                    

1 week later
Ik word wakker van een prachtige stem ik doe mijn ogen open en zie Jack ik lach en hij geeft me ontbijt en een verassing ik lach en net voor ik de verpakking open wil doen zegt" niet voor je gegeten hebt " ik lach en doe wat hij zegt en eet eerst mijn ontbijt. Na het ontbijt doe ik het open en daar zit... De ketting met bijpassende oorbellen en armband. Ik geef hel een knuffel en een kus. Dan klopt er iemand op de deur het is Lara de kamermeid ik zie haar met een cadeautje ze zegt " mevrouw ik heb dit voor u ik weet het zal niet echt luxe zijn maar ik wou toch een cadeau voor u kopen. " Ik glimlach en trek haar in een knuffel en zeg " dank je wel ik vind het al heel leuk dat je er aan heb gedacht Lara " ik vind het heel leuk dat ze er aan heeft gedacht. Ze lacht en ik doe het open daar zit het schattigste ding dat ik ooit heb gezien een hond zo schattig is het ik moest het weten er lagen gaten in de verpakking ik lach en dan klopt er weer iemand aan mijn deur dan zeg ik " binnen " en komt Ela samen met Black ze geven me een knuffel en ze zeggen er is een feest voor je georganiseerd ik lach en ze geven mij een knuffel en geven lij een cadeau ik lach en mak open het is echt heel mooi Ela heeft een kat gekocht en Black een armband ik geef ze een knuffel en een kus op de wang ik leg mijn hoofd op de borstkast van Jack. Ik lach.

Kidnapped by a prince Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu