Lacrimi, iubire, tristeţe, sunete înfiorătoare, întuneric, dramă, acţiune, pentru un zâmbet.
Doare, doare foarte tare. Doare prin atâtea imagini, prin atâtea cuvinte, prin atâtea sunete pe care le aud, pe care le auzim cu toţii. Doar prin trecut şi amintiri, doar prin zâmbete şi zile frumoase,pe care acum nu le mai pot avea . Tocmai de aceea, eu mă regăsesc în droguri.
Toţi caută să-şi aline trecutul . Toţi caută bucurie, dar eu nu.
Mii de gânduri frumoase, dar nu şi spuse. Mii de cuvinte fără niciun rost, mii de cuvinte dureroase, pentru mine.
Drogul, cel care mă alină pe mine, mă fac pentru o clipă să mă simt mai bine, să-mi treacă totul , iar a doua zii simt ca şi cum aşi murii, de aceea, sunt dependentă de droguri. Încerc să scap, dar nu pot. Încerc să mă schimb, dar nu pot.
Jane. Mii de gânduri, sentimente pierdute, un trecut ameţitor pe care oricât ar încerca să scape de el, revine. Oare ce se întâmplă atunci când ea îşi găseşte alinarea în droguri? Oare ce se întâmplă atunci când intră într-un anumit grup? Ce se v-a întâmpla cu ea? Ce v-a păţii atunci când un băiat o v-a ajuta să treacă peste toate cele rele care i s-au întâmplat? Oare v-a devenii rece şi plină de orgoliu? Ce s-a întâmplat cu vechea Jane ?
CITEȘTI
Good boys, bad girl
FanfictionIubire,fericire,tristeţe,sentimente,cuvinte goale,certuri . © All rights reserved , 2013 .