Capitolul 1

396 30 3
                                    

După o petrecere bine meritată, mă trezesc cu o durere de cap groaznică . Iau sticla cu apă de pe mobila aşezată lângă mine şi mă ridic aşa încât fel să pot bea . Mă ridic uşor din pat şi merg la baie, mă uit puţin în oglindă, m-am schimbat foarte mult.Am cearcăne, ochii mei sunt roşii, acum sunt roşcată în cap. Nu-mi vine să cred cât de mult te pot schimba drogurile . Au o influenţă foarte rea asupra mea. Dar pur şi simplu nu pot să stau departe de ele, oricât aşi încerca. Am uitat de toate problemele mele rele care mi s-au întâmplat, că mi-au murit părinţii într-un accident de maşină când să vină de la o nuntă...cum am început să mă droghez.. să-mi fac multe tatuaje şi altele.. primul meu tatuaj l-am avut la .. 16 ani. Acum am multe.. 20 de tatuaje. Au trecut 2 ani de când mi-am făcut prieteni, de când nu mai stau pe străzi ca să cerşesc . 2 ani de când prietenii mei au grijă de mine. Locuiesc într-o vilă împreună cu Brandon şi Anne. 

Mă priveam în oglindă, arătam îngrozitor. Eram foarte slabă, din cauza drogurilor, Brandon şi Anne îmi spuneau să nu mai iau doze .... dar eu nu i-am ascultat, acum îmi dau seama că ar fi trebuit să bag de seamă tot ce mi-au spus. Uneori îmi pierd controlul şi nu mă pot abţine să nu iau vreo două doze. 

Plec din baie şi cobor scările spre bucătărie, unde erau Anne şi Brandon. Mă aşez pe un scaun şi îmi pun mâna pe frunte.

- Hei Jade, eşti okay? 

- Nu te interesează. Îi spun eu forţat.

- Doamne ce ai păţit? Frate chiar nu trebuie să-ţi mai dau doze. Îţi fac din ce în ce mai rău. Am vrut doar să te întreb dacă eşti okay. 

- Jade... ce ai păţit? Ţi s-a întâmplat ceva aseară la acea petrecere? Poate nu trebuie să mai mergem. Spune Anne îngrijorată. 

- Eu..eu doar am nevoie de încă o doză, îţi promit că v-a fi ultima. Nu mai pot rezista, Brandon. 

El dă din cap şi îşi scoate pliculeţul cu o seringă dintr-un dulăpior.

- Doamne sper să fie pentru ultima oară! Spune Brandon scoţând seringa din ambalaj punând-o în pliculeţ. Mă injectează foarte îngrijorat , sperând să fie ultima oară. 

- Mulţumesc mult Brandon! Spun eu plecând sus , pentru a mă îmbrăca. Azi trebuia să mergem pe pista de motoare. M-am îmbrăcat cu nişte blugi negri tăiaţi şi un tricou pe care scria "Hipsta Please" şi am coborât din nou jos. 

- Eşti gata? Spune Brandon

- Da! Mergem? 

- Să o aşteptăm pe Anne. 

Anne şi cu Brandon sunt iubiţi de anul trecut, s-au cunoscut într-un club . Sunt geloasă pe Anne, are un iubit care are grijă de ea, o iubeşte.... Brandon cedează mereu atunci când se ceartă. Asta înseamnă iubirea adevărată... şi Anne avea problema cu drogurile, dar ea a trecut peste de când e cu Brandon. Uneori mă simt în plus, poate au şi ei nevoie de o viaţă personală... dacă eu aşi fi în locul lor aşi avea. Dar nu vreau să stau pe străzi.. m-am ataşat de ei şi îmi sunt cei mai buni prieteni ai mei de până acum,vreau să rămânem aşa mereu.

A/N! :*

HERE IS CAPITOLUL 1! Sper că v-a plăcut şi sper că nu v-am plictisit, okay, a fost cam scurt, dar... următorul v-a fi mai lung, şi de data asta vă promit! :* Capitolul 2 apare săptămâna viitoare, poate duminică,luni .. cam aşa. 

Sper că v-a plăcut. Vă pup! :* :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 22, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Good boys, bad girlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum