După o saptamana de la incidentl cu parinti lui Alina si Mihai copii au fost luati la casa de copii. Ei au stat acolo 4 saptamani pana cand....O femeie înalta,coafat, frumos înbracat venise sa adopte un copil. Cand ea se uita-se la Alina, acea doamna numita Sara Griva ramase fara cuvinte cînd o vazuse pe Alina cat de frumoasa era. Ea se hotarîse ce copil vrea. Alia.
-Pe Alina Hed o voi adopta.Spuse Sara
-Desigur,dar mai întâi trebuie sa semnati niste acte.
Sara semna actele si o adopta pe Alina. În drum spre casa ,Alina lacrima pentr-u că ea stia ca nu o sa se mai vada cu fratele ei.Sara o intrebase de ce plange.
-De ce plangi?
-Pentr-u că eu am un frate, si el e la camin iar eu aici.
-De ce nu ai spus ca ai un frate?
-....
-Nu e nimic,voi merge din nou la casa de copii si o sa-l adopt si pe el ;)
Cand Alina auzise se opri din plans si se bucura si îi spse o gramada de Multimesc.
Cand Sara si Alina ajunse îl vazuse pe Mihai foarte trist dar cand Aalina ia spus "TU VI CU MINE , NU TE POT LASA AICI SINGUR"
El a realizat cine e si ridicase capul sus si o înbratisa pe Alina.
Ani trecuse iar Alina inplini 18 ani. La ziuaei de nastere a fost u ball pe care nu iî-l va uita niciodata pentr-u că la ziua ei venise un barbat înbracat in gagula neagra,pantofi negri, pantaloni negrri si o bluza neagra si cu 2 arme mari ca din CS:GO :) dar in fine el spuse:
-ALINA HED, CE MA BUCUR SA TE VAD .
-Ci..ci.cine e...es..esti?
-PAI SUNT OMUL CARE TIA DISTRUS VIATA.
-TU.
-DA,EU I-AM OMORAT PE PARINTI TAI.
-DE CE...CE AU FACUT EI!??? :dspuse Alina.
-Ei,ei la omorat pe tata. Pentr-u că politia la prins cu drogurile de la tata pe el si mama ta .
-Ce..eee?! Nu..nu ...nu se poate
-Ba da ei se ocupau cu afaceri de drogri.
-DAR....DE CE ?
-PENTR-U BANI,SI PENTR-U BANI LUI TATA,DAR NU LE-A ESIT PLANUL.
-Dar de ce i-ai omorat?
-Pentr-uca savedei si voi cum e sa va moara parinti.
El inpuscase 2 oameni si fugi.
PESTE 3 ANI
Mihai devenise matur iar el cand sa se duca la un magazin cu sora lui Ioana il vazuse pe tipul care ia omorat frati. Atunci Mihai îi spuse Alinei dar cand sa fga spre el A FUGIT PE TRECERE DE PETONISI O MASINA DASE PESTE MIHAI, ATUNCI ALINA A FUGIT SPRE EL IAR CAND SA DUS A CALCATO SI PE EA O MASINA. ACUM FAMILIA HAD SUNT FERICITI IN LUMEA LOR IAR DOAMNA SARA A FOST FOARTE TDISTA DAR FERICTA PT. ALINA SI MIHAI ESTE CU FAMILIA LUI IN CERUI
Adevarul in povestea asta era ca : Tatal copiilor spuse mereu ca era sincer cu ei dar nu de data asta.
Paringi copiilor erau traficanti de droguri. Dar cand politia ia prins au scapat de la inchispare pt ei aveaubani multi asa ca ei nu au stat nici macar o zi in inchisoare. Dupa ce au scapat ei sau dus la cel mai mare treficandt de droguri si la omorat in fata copilului lui.
ADECARUL (mai pe scurt ) ERA CA PARINTI ALINEI SI A LUI Mihai ERAU TRAFICANTI DE DROGURI DAR TATAL LOR SPUSE MEREU CA E SINCER.
CITEȘTI
Adearul e...
HorrorAlina si Mihai venise de la scoala si îi gasise pe parinti lor pe podea intr-o balta de sange. Alina Hed -o eleva de 12 ani, are un frate. Ea este : Satena, cu ochii caprui si un zambet la care nu te poti abtine sa nu zambesti. Mihai Hed- un elev...