Heey allemaal bedankt voor coments en votes dit is mijn volgende stukje
Het derde les uur is voor bij en merith zit in de aula te wachten op julia zij is zo ook vrij. Daar komt ze al ik zeg heey julia wat ben jij laat julia zegt niks en trekt haar schouders op ik zeg ben je chagi of is er weer eens iets gebeurd tussen jou en robin? Opeens begint ze te huilen en ik omhels haar ze heeft haar hoofd op mijn schouders en haar mascara loopt uit ik denk shit mijn nieuw trui.maar ja ik vraag wat is er gebeurd en ze begint harder te huilen. ik kijk om me heen en zie dan ineens dat de hele school om ons heen staat. ik vraag aan julia of ze het na schooltijd wil vertellen ze knikt en veegt haar tranen af aan mijn kleren ik denk lekker dan daar gaan mijn nieuwe kleren.
Na school.
Ik wacht al een half uur op julia en ze is nog steeds niet op komen dagen. ze heeft toch niet langer les ofzo. ik ga naar haar klas toe en kijk door de ramen dan zie ik.... julia opeens huilend in een hoekje helemaal naakt. ik kijk verder in het klaslokaal maar zie niemand. heel voorzichtig klop ik aan zonder op antwoord te wachten loop ik naar binnen. ik vraag aan julia wat er is gebeurd ze zegt i vertel het straks na 6 uur ben ik bij jou ik zeg oke en vraag of ze wilt dat ik wegga ze knikt met betraande ogen en haar uitgelopen mascara dan antwoord ik heel snel oke en ik ga weg.
Sorry beetje kort stukje het is al 9 uur moet dus slapen bij 5 votes en comments ga ik verder (help voor ideeën en tips voor wat ik beter kan doen groetjes hypere merith xxx
Doei
JE LEEST
Mainstreet love
RomanceHet gaat over een meisje merith die een vriendin heeft julia en samen ontmoeten ze mainstreet