- 23/10/16-
Genç adam elindeki bordo renkteki ince defteri titreyerek masanın üstüne bıraktı.
Eun'un bunu yapabilmiş olacağı aklının ucundan bile geçmezdi.
Yoongi'si onun saç teline zarar gelmesine dayanmıyorken o kendi canına kıymıştı.Aslında hiçbir şey bildiğin gibi değil diye düşündü genç oğlan.
Ve aynı Eun'u yaptığı gibi defterin kapağını açıp içine tüm gerçekleri yazdı;
Sevgilim;
Bunu gerçekten yaptın mı?
Ben senin kılına zarar gelmemesi için uğraşırken..
Hiçbir şey bildiğin gibi değil güzelim.
Ben en başından beri seni seven çocuk rolündeydim. Ama Jimin ve Junkook'un bana 'pısırık olursan onu elde edemezsin' demesiyle işler değişmişti.
Başlarda 'ben onu elde etmek değil, benim olmasını istiyorum', demiştim.
'İlk önce elde etmelisin ki senin olsun' dediklerinde ise aklım karışmıştı ve benim için kötü çocuk oyunu başlamıştı.
Sana karşı huylarımı değiştirmişlerdi ve ben itaat eder gibi yapıyordum.
Çünkü seni istiyordum sevgilim.
Kayışın koptuğu gün ise, her zaman önemsediğin gündü.
O gün doğum gününde kendimi kaybedip sana teslim olmuştum.
Diğer güne kadar çok mutludum.
Çünkü birbirimize aittik ama bunu bölen iki kişi olmuştu , Jimin ve Jungkook.
İkisine olanları anlattığımda sana 'hepsi hataydı' anlamına gelen bir cümle söylemem gerektiğini söylemişlerdi. Ben ise yine itaat etmiştim.
İki gün sonra, sana her şeyi anlatmak için evine geldiğimde odanın kapısı kilitliydi
Annen evde olmadığı için yedek anahtarı kullanmıştım.
Odanın kapısını açtığımda karşımdaki banyoda sen duruyordun.
Kanlarla dolu, küvetin içinde.
Yemin ederim bunu istememiştim. Sadece benim olmanı ve mutlu bir çift olmayı istemiştim.
Nasıl sen burda yarım olduğunu düşünüyorsan, bende şimdi yarımım Eun Bi.
Beni sevdiğin için teşekkür ederim güzelim.
Yanına geliyorum, sana sımsıkı sarılacağım.
- Min Yoongi
Defterin kapağını kapattıktan sonra eline orta boylu jileti aldı genç adam.
Hiç tereddüt etmeden ilk önce sağ sonra sol koluna boydan kesikler atmaya başladı.
Canı acıyordu ama kalbi daha fazla acıyordu.
Beyaz tenini hızla yoğun kan doldururken sevgilisi gibi küvetin içine bıraktı kendini, ve fısıldadı;
" Biz olamasakta, tek olduğumuz için t-teşekkür ederim... Eun- Bi.."
Ve genç oğlan, sevidiği kızla aynı yer ve aynı şekilde can verdi.
- 08.24pm -