Zara:Zayn.Ben iyimZayn:Beni delirtmeye mi çalışıyorsun!
Neden cevap vermedin!
Beni korkuttun seni salak!
Seni kaybettim diye öyle korktumki
Seni bulamaya gelecektim.Zara:Kes konuşmayı ve kapıyı aç!
Zayn:Ne!
Zayn şaşkınca mesaj ekranına baktı.'Kapıyı aç'derken neyden bahsetmişti?Neyin kapısı?Kendi evinin kapısını mı?
'Tanrım...'diye mırıldandıktan sonra dış kapıya doğru yürüdü.Bu bir şakaysa,bunu ona fena ödetecekti.
Oflayarak kapıyı açtı ve kafasını yavaşça yerden kaldırdı."Zara?!"dedi titrek çıkan sesiyle.
Ona azda olsa benzeyen ikizi burukça gülümseyip valizini kenara bıraktı ve Zayn'a sarıldı.Zayn ise karşılık vermeden öylece bekliyordu.O...gerçek miydi?
"Zayn,neden sarılmıyorsun bana?Yoksa özlemedin mi?"
Zayn şoktaydı...Bunca zamandır kokusunu dahi özlediği kardeşi şuan karşısında mıydı!
Jasmine yüzünü buruşturup Zayn'i ittirdi ve küçük eve girdi.Zayn ise kapının önünde dikilmeye devam ediyordu.Biraz bekledikten sonra arkasını dönüp evi izleyen Zara'ya baktı.
"Sen gerçek misin?Sen Zara'mısın!"diyip onu kalkık kaşlarıyla izleyen ikizine doğru koştu ve sıkıca sarıldı.Jasmine birkaç dakika sonra zor çıkan sesiyle konuşmaya çalıştı."Zayn!Boğacaksın!"
Zayn kollarını hızla çekti.İkizine ufacık bir zarar gelsin bile istemiyordu."Ne-neden cevap vermedin!"
"Yolculuk sırasında cevap vermek istemedim.Süpriz yaptım işte!"dedi gülerek.
Zayn tepki veremiyordu."Neden direkt gelmek yerine mesaj yazdın!Daha çabuk kavuşabilirdik!"diyip arkadan sarıldı bu sefer.
İkiside gülüyordu,uzun zamandan sonra gerçekten gülüyorlardı ve mutlulardı.
"Zayn!Sarılmayı bırakta evi toparlayalım.Yuk!Bu kokuda ne!Evde bir ceset mi var?"
Zayn güldü.İkizi öyle neşeli görünüyordu ki...Neşesini Zayn'nede bulaştırmıştı.
Zayn dayanamadı ve birkez daha Zara'sına sarıldı.
Öyle sıkı sarıldı ki....Birdaha bırakmak istemiyormuş gibi.
İzin verse on gün daha,biryıl daha bu şekilde sarılabilirdi.
Artık onu kimse elinden alamazdı.Bir dakika bile onu yalnız bırakmayacaktı.İstediği herşeyi yapacaktı.
Küçükken oynamayı kabul etmediği evcilik oyununu bile kendisi zorla oynatacaktı.Yeterki yanından ayrılmasın....
•••••••
Jasmine Thompson
Zayn
🤷🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
twin●°|zayn|
FanfictionℵZayn Malik Texting//Whatsapp ℵ Şubat|2017 Her Hakkım Saklıdır®™