Hehehe Bonnica'ya doyamıyorum o yüzden yine bir Bonnica kitabı yazdım. Neyse umarım beğenirsiniz :3
-----------------------------------------------------------Sıradan bir okul gezisiydi. Okul gezisi diyemem aslında sınıf gezisiydi. Sınıfımızdan bir çocuk yüzme yarışmasında birinci olmuştu. Bizim de öğretmenimiz bunu kutlamak için bizi tekne turuna çıkarmıştı.
"Chica! Çıkar mısın şurdan!" Mangle'ın bağrışıyla yerimden sıçradım.
"Mangle denizden korktuğumu biliyorsun." Dedim sessiz bir şekilde, evet doğru denizden korkuyorum ve tam tamına bir saattir teknenin içinde oturuyorum.
"O zaman korkunun üstüne git." Mangle bunları derken bileğimi çekiştiriyordu.
"Sende hayatın boyunce sekiz defa boğulma tehlikesi geçirseydin beni anlardın." o anları hatırlamak istemiyorum. Ama yinede en iyi arkadaşımı kırmak istemediğim için oturduğum yerden kalktım.
Dışarı çıktığımızda Mangle beni teknenin kenarına çekti. Denize baktım. Vücuduma yayılan korku, geriye doğru birkaç adım atmama sepep oldu.
"Chica, korkma. Ben yanındayım." Mangle bana baktı ve gülümsedi bende ona gülümsemeye çalıştım
Tekrar kenara geçtim ve denize baktım. O sırada birisi beni ittirdi.
Suya düşmüştüm. Birden bütün vücudum ürperdi. Sanki ne kadar çırpınırsam o kadar çok dibe batıyordum. Artık gün ışığını nerdeyse göremiyorumdum.
Ağzımdan birkaç baloncuk çıktı, nefesim bitmişti ve ben nefes almaya çalışıyordum. En sonun da çırpınmayı bıraktım, kolumu zarzor gördüğüm gün ışığına uzattım.
Ve gözlerimi kapattım...
İlk bölüm olduğu için kısa yazdım üzgünüm. Umarım beğenmişsinizdir.