Di hutan
Suho:laxy,yee soon betulke korang ni vampire?
Yee soon:ye,memang kami vampire
Luhan Dan xiumin yang hanya mendengar tadi betul² terkejut dengan apa yang telah didengari...
Xiumin:betul ke,yee soon?
Yee soon:betul
Tiba² yoseob pun datang....
Yoseob:puteri maafkan saya kerana lambat..
Laxy:x pe la yoseob..macam mana dengan abang saya?
Yoseob:abang kamu ada diantara mereka 12",kata yoseob.
Aku rasa seperti diperhati oleh seseorang dan tekaan aku memang betul orang itu ialah black vampire...aku nampak dia sedang menarik anak panah dan ia tengah ditujukan kepada xiumin...aku terus berubah menjadi vampire,mereka semua sangat terkejut...semasa aku menjadi vampire aku terus pergi ke pokok yang tengah black vampire duduk....aku berlawan dengan black vampire dan tanpa tersedar aku telah ditikam di perut...aku terus terjatuh dan semuanya menjadi gelap....
Di istana vampire
Tao:wah!besarnya istana nie
Kai:betul tu..
Setelah satu jam tunggu doktor pun keluar dari bilik Laxy...
Tiba² ilhoon keluar dengan sepucuk pistol dan ia dihalakan kepada exo...
Ilhoon:korang yang buat wakil puteri jadi macam no kan?
Tiba² yoseob pun berkata bergini
Yosoeb:mereka yang bantu wakil puteri kita tu so kau jangan memandai nak tuduh...
Ilhoon:sorry lah,korang.aku x tahu pun yang korang lah tolong wakil puteri ni...
Suho:kenapa korang panggil laxy dengan yee sun puteri?
Yoseob:korang x tahu ke?klau korang x tahu mai aku cerita...
Exo:cer cita..
Yoseob:macam ni laxy,yee sun,hye jin dan hana ialah wakil puteri dan mereka ialah anak raja dan permaisuri tetapi raja Dan permaisuri telah mati semasa peperangan dengan puak wolf...laxy juga ada seorang tetapi abang dia telah diculik oleh puak wolf sampai sekarang kami masih x jumpa lagi abang Laxy..kami cuma dapat maklumat yang abang laxy ada diantara kamu semua...
Sehun:kami semua?
Ilhoon:ye,diantara kamu ada seorang puak vampire dan merupakan abang Laxy..
Sedang mereka bercakap,Sehun sudah berasa sakit kepala dan pening tiba².....