KÜÇÜK BİR SÜRPRİZ

21 1 0
                                    

Mışıl mışıl uyuyordum. Çünkü bugün cumartesiydi. İçerden miss gibi kokular geliyordu desem yalan olur,çünkü annem bugün çalışıyordu.Tatili sadece ama sadece pazar günüydü.Ve ben bundan nefret ediyordum.Kalktım ve kendime kahvaltı hazırlamaya başladım.

Mutfakta küçük bir takvim vardı,takvime daldım ve oda ne -20 ağustos -bu tarih hihh olamazzzz yarın Esila hayırrr,yarın Esila'nın doğum günüydü,ve ben hediye almamıştım.Annemde evde yoktu.Belki vardır diye (içimdeki ses-saçmalama sen asla para biriktiremezsin-desede) kumbarama koştum.Vardı ama sadece iki liracıktı. Koştum ve telefonuma sarıldım.

-alo anne,

-efendim kızım,

-eve hiç para ayırdın mı?

-hayır kızım neden?

-off olamaz napıcam şimdii

-Elisa nolduğunu söyler misin?

-anne yarın Esila'nın doğum günü ama ben ona hediye almadım.

 -ahh üzgünüm kızım.Keşke haber verseydin.Hmm ne yapabiliriz ki,buraya ya da neyse 

-anne söyle

-off buraya gelebilir misin? Adresi vereyim.

-sanırım evet gelebilirim.

Elisa adresi alır ve kumbarasındaki iki tl'ye yönelir.Kahvaltısını yapar,üstünü değiştirir.

Acaba Esila'yı başka bir bahane ile çağırsam mı? Ya da yok ya anlar belki.Neyse ben bi an önce çıkmalıyım,heyy ayakkabılarım neredee hee tamam buradaymış.

Elisa 2 tl ile otobüse biner,ve ulaşır

-Müsait bir yerde,teşekkürler.

Waaooww burası ne mükemmel bir yermiş,acaba annemin çalıştığı villa hangisi, no1, no2, no3 ,4,5,6,7,8,9,...heh buldum sonunda no17 işte burası.

dinndoon ddindoon-kapıyı başka bir hizmetli açar

-merhaba ben Melek Hanım'a bakmıştım. 

-Tabi hemen çağırıyorum.

-Hoşgeldin kızım kolay bulabildin mi?

-evett,ama burası çok büyük bir yer.

-evet öyle,kaç paraya ihtiyacın var? 20-30 yeter mi?

-aslındaaa 50 tl birde sürpriz parti yapmayı düşünüyorum

-peki öyle olsun...Al bakalım,dikkat et kendine

- teşekkürrr ederimmmm .saol

Elisa geldiği yoldan geri döner,tekrar yazıları okur ve gözüne bir şey takılır.

-MERCAN KONAKLARI-

Heyy bak şu işe koskoca villanın kapıları açık hemde sonuna kadar,

içerden bir ses gelir.Bu ses Elisa'nın dikkatini çeker ve Elisa kapıdan içeri adım atar.

Heyy kim var orada,kime diyorum, ne kadar büyük bir bahçe, bizim evimiz olsa ben burda kaybolurdum .Ahh aman Allah'ım bu ses bu ses bir çığlık sesi küçük bir kız  sesi.

-yardım edin! kimse yokmuu? lütfen biri bana yardım etsin!

-heyy neredesin?

-buradayım evin içinde,çıkamıyorum ayağım sıkıştı.

-işte buradasın, dur sana yardım ediyim, iyi misin? canın acıyor mu?

-teşekkür ederim, bileğim çok acıyor.

SarışınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin