Two

754 34 2
                                    

Uzun zamandır Paul ile sevgilisin ve bazı şeylerin artık yolunda gitmediğini düşünmeye başlıyorsun -bende bulmuşta bunuyorum sjsjsjsj- akşam set çıkışı arabanla bekliyorsun Paul geliyor arabaya biniyor yanağına bir öpücük konduruyor sen bir ses çıkarıyorsun nede bir tepki veriyorsun sadece dümdüz dışarıyı izliyorsun. En sonunda dayanamayıp soğuk bir tavırla "Günün nasıldı?" diye soruyorsun. Birşeyler olduğunun farkına varan Paul "Güzeldi bugün Ian'ın karısıda bizleydi." cümlesini eğlenceyle süsledi ve konuştu. Gözünü yoldan ayırmıyordun. "Yaa..." dedin alaylı bir gülümsemeyle "Bir sorun mu var (Adın)!" sesini yükseltti sinirle artık oda sıkılmıştı bu durumdan. "Bir sorunmu yoksa onlarca sorun mu bence onlarca!" diye karşılık verdin. "2 haftadır seni görmüyorum, telefonlarıma bakmıyorsun, mesajlarıma cevap vermiyorsun sana ulaşmak için seti her aradığımda bir bahane buluyorlar eğer beni bu kadar umursamıyorsan bence artık birbirimizi umursamaya hiç gerek yok!" sinirlenmiştin. hemde fazlasıyla "Üzgünüm" dedi sesizce ağladığını görebiliyodun."Gel biraz sakince konuşalım" dedin ve arabayı kitleyip içeri girdiniz. Aşırı duygusal bir bir konuşmanın ardından ikinizde biraz sakinleşmiştiniz ve ikinizinde gözleri dolu doluydu biri dokunsa ağlayacaktınız. Konuşmayı bekirsiz bir sonla kapatmıştınız yavaşça sandalyenden kalktın elini tokalaşmak için uzattın ancak o senin boynuna sarıldı o kadar sıkı sarılıyordu ve saçlarının ıslanmasından ağladığını "
anlamıştın *medya* . Ellerini sende ona sardın. "Özür dilerim sevgilim" sendinde gözlerin dolmuştu ve artık dayanamamaya başlamıştın. "Bende özür dilerim sert çıkıştım" dedin ve ikinizde birbirinize sıkıca sarıldınız.

Beğendiyseniz yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın! Bu arada medyadaki suratı her gördüğümde gülme krizine giriyorum istek ve önerilerinizi bana bildirebilirsiniz! >_<

Paul Wesley ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin