H1 Het eiland

17 0 0
                                    

Mhooaa!! Gaapte ik (Emma)
Oja school. ik stapte men bed uit en trok men kleren aan en ging naar beneden. men vader zat al beneden en was de tafel aan het dekken men moeder kwam er aan en mijn zus (Mia) was in de badkamer. ik zei "hoi mam hoi pap hoi mia,, en ging snel eten en ging naar school. op school was men vriendin (Indy) al. ik ging naar haar toe en vroeg zullen we vandaag naar het strand gaan. En zij zei ja tuurlijk leuk. School was afgelopen en we gingen naar het strand het was niet zo druk gelukkig. We waren aan het zwemmen en toen zagen we in eens heel veel zand en we waren dus heel nieuwsgierig. Het was een eiland maar geen gewone want er kwam op eens een heel vel licht toen kwam er een zeemirman aan hij heeft een groen met blauwe staart. Hij zei wie zijn jullie? Wij waren nog erg in sjok dus hij vroeg het nog een keer wie zijn jullie? Ik zij ik ben Emma en dit is mijn vriendin Indy. Maar wat was dat felle licht vroeg ik. De man zij daar kom je nog wel achter en hij ging weg. Wij keken elkaar aan we wisten niet wat we gezien hadden maar het was wel cool we zwommen terug en ik zei dit moeten we geheim houden. En Indy zei ja klopt nou gaan we naar huis doei Indy Doei Emma tot morgen.

Black secret mermaids (nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu