Ik word wakker van een irritant geluid. Zachtjes ga ik overeind zitten zonder dat het tot me doordringt wat het geluid is. Ik hoor Jake naast me kreunen en ook overeind zittend, wenst hij me goedemorgen. Ik druk mijn wekker uit, eindelijk wakker genoeg om te begrijpen dat dat het ding was dat die lawaai maakte. Ik zet altijd mijn wekker, ook in het weekend en vakantie. Natuurlijk niet zo vroeg als op een schooldag, nee, maar rond 10 uur. Ik slaap namelijk best lang door en zonder wekker wordt ik gerust om halfeen 'S Middags wakker. "Jake?" Vraag ik dan. "Wat is er, Prinses?" "Ik hou van je..." Zeg ik dromerig terwijl ik naar het plafond staar. "Ik hou meer van jou." "SARA!" Hoor ik mijn moeder vanaf beneden roepen. "Shit," fluister ik. "Het is al veel te laat, ik moet naar mijn hockeywedstrijd" Snel pak ik mijn tenue en zonder dat ik het hoef te vragen, draait Jake zich als een echte gentleman om. Snel kleed ik me om. Ik pak snel mijn hockeytas met stick, bitje en mijn bidon en loop naar beneden. "Goed spelen he, Prinsesje van me" Fluistert hij in mijn oor en hij drukt een kus op mijn wang. Een stralend gevoel overwelmt me en ik krijg het helemaal warm vanbinnen. Oh, wat ben ik toch verliefd op hem, met zijn blonde coupe, strak in de wax en zijn dikke, volle, zoenbare lippen. Heldergroene ogen en zijn ietwat grote neus. Wanneer hij zijn hand zwoel door zijn haren haalt, zie ik meisjes wel eens jaloers naar me kijken.
Dat is ook niet zo gek, ik bedoel, hij is ook zo leuk! Hij is perfect... "Sara, je moet hockeyen." Jake geeft me een klein duwtje naar de deur en ik zie de pretlichtjes in zijn ogen wanneer ik mijn fiets wil pakken. "Hoho, jij en je fiets gaan nergens heen, Prinses!" Ik kijk hem verbaasd aan. "Huh, maar.." "Kom jij maar hier zitten, en een beetje snel!" Terwijl hij dat zegt klopt hij op de achterste plek op zijn scooter en snel klauter ik erop. "Maar Jake," zeg ik dan. "Dan moet jij zo helemaal omrijden, dat hoef je niet voor mij te doen, hoor." "Doe ik ook niet, ik ga naar je wedstrijd kijken." Wat ben ik toch blij met een vriendje zoals Jake! Als bedankje glimlach ik naar hem. Ik klem me stevig tegen hem aan en Jake start zijn scooter. De rit duurt niet lang. Ik klem me de hele rit stevig tegen Jake aan en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. We zeggen niks. Als we bij de hockeyclub zijn aangekomen, stapt Jake eerst van de scooter af. Daarna biedt hij me zijn hand en stap ik ook af. Hand in hand lopen we het clubhuis in. Er zijn al een paar meisjes uit mijn team. Ik geef ze een knuffel. Daarna ga ik weer terug naar Jake.
Als alle meisjes er zijn houden we kort een teamoverleg. "Dames," begint de coach. Hij houdt een gesprekje over dat we achter veel druk moeten zetten en blablablab..
Als we dan richting het veld lopen, drukt Jake een kus op mijn mond. "Je kan het, Prinses, maak ze een kopje kleiner en laat ze zien wie Sara Kempenaars is." Hij is bijna fanatieker dan ikzelf. Ik neem nog een slok uit mijn bidon en dan loop ik naar mijn positie: Rechtsvoor.
Oke dit was best een kort deel maar ik schrijf liever op mijn laptop in plaats van mn telefoon maar mn telefoon was opgeladen laptop niet😅
Love jullie❤️❤️
YOU ARE READING
I Can't Stop Loving You
RomanceZachtjes knijpt hij in mijn wang. Dat is waarom ik zo verschrikkelijk veel van hem hou. De meeste jongens willen gelijk Hard To Get, volle bak, maar Jake niet. Jake is... Anders. Jake is charmant. Jake is het eerste vriendje waarvan ik geloof dat he...