5ο

164 16 0
                                    

τελος ανηξα τα ματια μου και ειδα τον τεο ξαπλα στο διαδρομο και την μπελα απο πανο του να του δινει μπουνιες και κλοτσιες !!! χαχα ειναι λιγο αστιο !!!

μπελα(τι πηγες να κανεις ρε ηλιθιε αν ξανα σικοσεις τα ξερα σου πανο της θα μετανιωσεις τιν ωρα και την στιγμη που γεννηθηκες αχρηστο πλασμα της κοινωνιας μπασταρδε !!!)

Ααααα!!! ξεχασα να σας πω οτι η μπελα πηγενε κικ μποξ 5χρονια και ειναι πολυ καλη και εχει πολλα μεταλια και κιπελα!!!

ο τεο την πιανει απο το μαλι και την σηκωνει πονο!

μπελα(εσεις η δυο εχετε μπλεξι πολυ μα παρα παρα πολυ !!!!!!!!!!!!!)

ειπε και την πεταξε κατο στο διαδρομο !!

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑ ΚΑΛΑ ΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΑΝ 5 ΩΡΕΣ !!!!!!!!!

επιασα την μπελα απο το καρπο πηραμε τα πραγματα μας και βγηκαμε  απο το λεοφοριο !!

ψαχναμε το γιωργο μπροστα απο το σχολειο και δεν τον βρηκαμε ............

μπελα (ανησυχω!!!!!!!!)

εγω( παμε πισω απο το σχολειο να δουμε )

φτανουμε πισω απο το σχολειο και ηταν διαφορα παιδια τα ποιο πολλα αγορια που καπνιζαν και διαφορα ζεβγαρακια που κανανε μαλακιες !!!!!!!

ποιο περα ηταν ο τεο με την παρεα του και το ποιο μεγαλο πουτανακι του σχολειου την  τζεσικα!!!!!

η τζεσικα ηταν πανο απο τον τεο και τον φιλουσε ..φουυυ μπλιαξξ πος μπορει να τον φιλαει οταν ξερη οτι το εχει κανει με το μισο σχολειο μπλιαξξ!!!! τους κιταω με μια φατσα αιδιασ  και  συνεχιζω να ψαχνω τον γιωργο .......................................

μετα απο 5 λεπτα τον βλεπω να καθετε σε ενα παγκακι μονοσ και να καπνιζει !η μπελα μολις τον ειδε ετρεξε στο μεροσ του ανεβικε απονο του και αρχισε να τον φιλαει !!Aχχχχ τι γλυκο !!!!

πηγα και εγω κοντα τους 

μπελα(τι εγινε εχτες!!!)

γιωργος(τιποτα τον εψαχνα 2 ωρες και δεν τον ειχα βρει)

ενα βαρος εφυγε απο μεσα μου !!!!!!!!!!!!!!!!

εγω(καλητερα!!!)

μετα απο πολυ συζητηση χτυπησε το κουδουνι .Καθισαμε σε σειρες ανα ταξη και καναμε την προσευχη στο τελος της προσευχης ο λυκιαρχεις πηρε το μικροφωνο και μας ανακοινωσε 

λυκιαρχεις(καλημερα παιδια !!Αποφασισαμε με τους καθηγιτες σασ να παμε μια εκγδρομη στην ζακυνθο για μια ευδομαδα τα λευτα πρεπει να τα μαζευσουμε μεχρη την παρασκευη γιατι σε δυο ευδομαδες φεβγουμε !!!!!!!ευχαριστω για την προσοχη σασ καλο μαθημα !!!!!!

Ο Ετεροθαλής Αδερφός ΜουWhere stories live. Discover now