Albert

13 2 0
                                    

Snad každý jednou byl nakupovat v albertu,no a já taky,i když by jste to nečekaly.

1.
Ten,kdo mně zná,ví že kdyby mně potkal,měl by správně zavolat do bohnic ať si pro mně okamžitě přijedou a ještě před tím mně omráčit abych neutekla no a takže vy co mně znáte prostě víte že nejsem normální.No a jednoho dne,jsem se rozhodla kopírovat všechny ostatní a dala jsem kámošce vybrat číslo a dala jí za úkol že pokud tam bude na skrínšotu na fb tolik a tolik lajků  tak půjdem.....tamtadadadadadáááááááááááá nakupovat v pyžamu do albertu!No a tolik a tolik lajků tam nebylo,protože řekla až příliš ,ale stejně jsme šli,ještě se dvěma dalšíma kámoškama.No a tak jsem šli normálně oblečené do albertu na záchody,ale vyšli jsme v pyžamu(navíc já s dvěma vysokýma drdolama a se slunečníma brýlema,byla jsem sexy :D ne:() no a tak jsme nakoupili a potom jsme se nepřevlíkly zpátky,protože u záchodů byla uklízečka a my jsme tam nechtěly kolem ní.No a tak jsme šli ke kámošce který bydlí hodně daleko ,ale jenom ju doprovodit a pak jsme šli každá domů :D ,ne nejsme normální :D .

2.
Ne,tentokrát jsem tam nebyla v pyžamu,ale to neva.V druhém albertu v narnii to je tak,že to má dvě patra ta budova a dole je albert a nahoře takové píčoviny.A nahoru jsou ty jezdící schody a dolů musíte sejít sami.No a já jsem viděla u mého nwm kolikátého manžela(Nash Grier :D je můůůůůj !) že seběhl schody co jeli nahoru dolů,no a tak jsem kámošce řekla ať to zkusí.No a ona už pomalu šla a já za ní,a možná by jsme to i zvládly a nezabili se(i když jsme byli úplně nahoře) kdyby na nás zezdola nezačal řvát sekuriťák ať s tama jdeme pryč.No a my jsme se báli jít dolů protože ty schody byli naproti sobě a on tam mohl být,tak jsme to tam tak dvakrát prošli,šli na WC a pak až rychle slezli a utekli.




                                                                       THE END (mucinky mucq :* )

Voloviny ze životaKde žijí příběhy. Začni objevovat