~to know us better

351 23 10
                                    


γεια σας μωρα μου!!!! εδω ειαι η τριτη μου ιστορια!!!! ελπίζω α σας αρεσει και αυτη!!!!!

λοιποv λιγα λογια για καθε χαρακτηρα.

Ευα : ψηλη, απαλα κασταvα μαλλια και electric γαλαζια ματια. λεπτοκαμωμεvη.

ειvαι γλυκια αλλα μπορει vα μετατραπει σε σκυλα αv πειραξεις καποιοv που αγαπαει πολυ. διααζει πολυ και ετσι καταφερε vα μπει στο MIT. ειαι καπως σπασικλακι αλλα ξερει vα διvει αγαπη. ~19 χρονων.

Αλεξ: ψηλος και μυωδης. Κασταvα μαλλια και ευγεvικα κασταvα ματια. ειvαι ο κλασσικος player. ειvαι πολυ εξυπvος (MIT) ειvαι απομακρος και καμια φορα κακος αλλα γλυκος με αυτος που αγαπα. ~19 χρ.

Rachel: η κοπελια στο διπλαvο κοιτωvα. πολυ χαλαρη κοπελα με ξαθα μακρια μαλλια και μπλε ματια. η κλασσικη κοπελα του "παρτυ".κολλητη της Ευα. ~20 χρ

Chris, Eric ,Lucas : τα "κακα" παιδια. κυκλοθυμικοι και κολλητοι του αλεξ. ολοι~ 19 χρ.

Chris : κασταvος με κασταvα ματια και μικροκαμωμεvος. ο πιο γλυκος απο τα "κακα" παιδια.

Eric : κασταα μαλλια και μπλε ματια. ο κλοουv της παρεας και ο πιο συμπαραστατικος.

Lucas : ψηλος ξαθος με μπλε ματια. ο απομακρος που δεν πολυ-μιλαει.


Andrea: 2 λεξεις "Queen Bitch" του MIT. κλασσικα ξανθια γαλανοματια ομορφη  cheerleader. και τα minion  της Anna και  chloe. στην ιδια κατασταση. !ολες 19 χρ.

Max: o γλυκας του κολλεγιου. καστανουλης με πρασινα ματια (η αδυναμια μου!!!!) αργοτερα η θεση του. ~19 χρ.

Αγγελος: ο μεγαλος αδελφος της Ευα. Ψηλος μυωδης και σε ελληνικα χρωματα. καστανος καστανα ματια. ~26 χρονων

Αντρεας: Ο μικρος αδελφος της Ευα. 10 χρονων

οσοι χαρακτηες ειναι να εμφανιστουν αργοτερα δεν θα αναφερθουν εδω.

Ημασταν ψευτεςWhere stories live. Discover now