1. fejezet

41 3 6
                                    

Én egy 16éves lány vagyok.A nevem Alina.Szeretem a kihívásokat.Szeretek különbözõ és új dolgokat kipróbálni.A hobbim a szabadság.Imádom a nyári szünetet.

Ma nagyon unatkoztam otthon ,ezért felhivtam a barátaimat,hogy õk mit csinálnak ezen a nyári meleg napon.És õk sem csinálnak rajtam kívül semmi extrát.Ezért gondoltuk megbeszélünk egy hosszabb kirándulást.Megbeszéltük,hogy Hencsinél találkozunk délután.

Bepakoltunk egy táskába ami kell egy pár hetes kiruccanásra.

Hencsi,Anett,Attila,Olivér és én már megbeszéltük azt is,hogy pontosan hova fogunk menni.

Az elsõ uticélunk Berlin lesz ,azután pedig Amerikába készülünk,Rióba és a többit majd látjuk.

Anett:Mindent bepakoltatok?

Olivér:Igen mindent.Miért mi maradt ki szerinted?

Anett:Gondoltam vihetnénk Encit is?(Enci Anett kutyája)

Hencsi:Igaz tényleg vihetnénk ne maradjon itthon szegény.

Attila:Úgy jó is lesz.Lesz egy õrzõnk legalább.(Felemelte Encit és megsimogatta)

Én:Ilyen édes kis cukiságnak nem lehet ellenálni.Akkor holnap reggelig megveszem a jegyeket és indulhatunk.

Tehát holnap hajnalban elindulunk Berlinbe.Már mindannyiunk nagyon várja.Érdekes nyárnak és kalandnak nézünk elébbe.

Olivér:Ez lesz életem legnagyobb élménye!(jelentette ki izgatottan)

Reméljük jó lesz ez a kis utazäs a haverokkal.

Hencsi 10percre bement a szobájába.Már majdnem megkérdeztem hogy nem e látták véletlenül valahol.

És nagy juhuzással kiszalad.

Hencsi:Megvannak a jegyek...!yee (Mind a négyünket megölelte)

Attila:Na az szuper! (tette hozzá nagy örömmel)

Én:Remélem,az idõ is szép lesz,hogy ez a kirándulás legyen az életünk legszebb és legfontosabb tevékenykedése.(amugy ez a hir,hogy,ilyen gyorsan megszereztük a jegyet jobban felvidított)

Ezután hazamentünk.Otthon megbeszéltük a szüleinkkel,hogy milyen nagy elhatározásra jutottunk.

És õk is simán belegyeztek avval a feltétellel,hogy vigyázzatok magatokra.(Az arcukon aggodalmat láttam kicsit)Most elteszem magam holnapra.Merthogy nagynap lesz.

Váratlan nyárWhere stories live. Discover now