Most értünk ide Rioba.Épp indulunk fel a szállodába.Nagyon kiváncsiak vagyunk,hogy milyen lesz.Fent vagyunk,most épp várjuk a recepciónál a kulcsokat.
Külön szobában lesznek a srácok és mi, lányok.
Nemsokára vacsorázunk és utánna gondoltuk lemegyünk sétálni és kicsit körülnézni a környéken.
De először kipakolunk ,ugyanis még 3 vagy 4 napot itt leszünk.
A vacsora sült szalonna kis paradicsommal és zöld salátával és krumplipüre volt.Olivér vegetáriánus ezért átadta a húst Attinak.A vacsora után kaptunk egy csésze teát.Isteni volt .Földiepres,mézes tea .
Hencsi:Nyami,ez finom.
Én:Ja nagyon jó ize van.Mindannyian dicsértük,merthogy isteni volt.Még nem volt sötét,sütött a nap és meleg volt.Kimentünk az utcára. És benéztünk egy üzletbe.Ott mindenféledolgok voltak.
Vettünk egy egy üveg rioi energiaitalt.Hallottuk ,hogy éjszaka lesz disco ami pont a mi szállodánkba lesz.Megbeszéltük ,hogy elmegyünk.A buli este 22:00 kor kezdett.Mi már ott voltunk tiz perccel előtte.Nagyon jó hangulat volt.Körülbelül hajnal eggyig buliztunk azután felmentünk a szobánkba.A fiúk még lent maradtak.
Én:Nekem nagyon tetszett és nektek?
Hencsi:Nekem is szerintem életem legjobb nyara ez.Ilyen fantasztikus szünet még sosem volt.Főleg szülők nélkül.
Anett:Egyszerűen imádom!Olyan szuper!A fiuk 30perccel később jöttek fel és be voltak sziva.Nagyon szarú néztek ki.Adtunk nekik vizet inni.
Anett:Fujj fiúk ti hol jártatok?
Attila:Ott ahol ti nem.Én:De mégis hol?
Olivér:Nem mindegy az tinektek ,hogy mi hol voltunk és hogy hgol nem??(kérdezte nagyképű és undok viselkedéssel)Hencsi:Nem mindegy ,mert ti a barátaink vagytok és együtt jutottunk idáig el!!!(Heni már nagyon felemelte a hangját)
Szépen kiosztottuk a fiúkat mire azok azt felelték ,hogy csak keverték a piákat és ennyi.
Attila:Takarodjatok ki a szobánkból mostmár.
Erre Olivér :Nem kell elvéégre ők a barátaink .
Mi meguntunk a fiúkkal vivelődni ezért bementünk a szobánkba.Mivel egyikünksem volt fáradt, mivel aludt a repülőn gondoltuk miért ne csinálhatnánk pizsoma partyt. Mind a hárman beleegyeztünk.Anett kapcsolt be zenét.Egy jó Horváth tomi zenével indult a party.
Anett: Remélem , hogy a fiúk helyrejönnek holnapra,hogy birjunk város nézést tartani.
Én: Hát ja nem gondoltam volna meg szerintem senkisem gondolhatta volna , hogy ekkora zűrzavar lesz egy buliból.
Hencsi: Ja amit fiúk levezettek ma éjszaka az durva volt.
Anett: ilyent többet remélem nem látunk.
Kértek rágót kérdeztem
Erre persze egyértelmű volt , hogy mi lesz a válasz ,persze ,hogy kérnek.Ki ne kérne rágót ugyanmár...Hiszen mihást megkérded rögtön mindenki ott van körülötted.Volt terasz is nálunk ezért kiültünk oda és egy jót beszélgettünk. Hencsi benézett a fiúkhoz , hogy alszanak e.Vissza jöt és azt mondta,hogy alszanak , mint a bunda.
Nem sajnáltuk a fiúkat mivel ők csinálták maguknak mi megmondtuk , hogy ne szivjonak be,de ezeknek aztán lehet mondani.
Megbeszéltük a csajokkal ,hogy holnap shoppingolni is megyünk és megnézzük a Copacabanat is.
Egyszer csak belépett az ajtón egy öreg néni kopogás nélkül kicsit megiljedtünk.A kezében sétabot, egy kendovel volt a haja becsavarva és kötött pulcsi volt rajta.Néni: Bocsánat lányok nem akartalak zavarni titeket, de segitenétek nekem?(szólalt meg magyarul)
Anett:persze miben segithetünk?
Néni:A 264. szobát keresem ,mert eltévedtem és most nem találom a szobámat.Hencsi és én : Persze segitünk.
Felvezzettük az idős hölgyet a lépcsőn és bevezzetük a szobájába.
Néni:Köszönöm szépen! (és adott mindannyiunknak egy marék cukorkát)
Mi: szivesen máskor is! Ez csak természetes.
Mi pedig visszamentünk a szobánkba az öreg néni becsukta miutánnunk az ajtót.Nagyon kedves és türelmes asszony olyan 8ö évesnek néz ki. Örültünk , hogy tudtun k neki segiteni.ki tudja mi is egy 70év múlva segitségre szorulunk.És éppúgy mi is örülünk majd , hogy vannak fiatalok akik segitenek nekünk.
Mostmár mi is elfáradtunk emegyünk mostmár aludni.Holnap go Copacabana.
YOU ARE READING
Váratlan nyár
AdventureEz a történet 5 gyerek különleges nyaráról szól.A gyerekek unalomüzés képpen elutaznak a világ különböző pontjaira.A főszereplő Alina.És a barátai pedig Olivér,Hencsi,Attila és Anett. A gyerekek nagyon kalandvágyóak.Ezért kűlföldre mennek körűlbel...