Capitolul 1

43 3 0
                                    

Simt cum razele soarelui imi bat in cap...ma uit la ceas si vad ca e 8:30. Primul lucru care il fac in fiecare dimineata este sa-mi verific telefonul. Intru pe whatsapp,raspund la cateva mesaje,iar apoi pe facebook. Vad ca la notificari am invitatii pentru o aplicatie, Kiwi Q&A. Vazusem in ultimele 3 zile, mereu invitatii pentru Kiwi. Deja ma enerva,toata lumea este innebunita dupa ea? De ce? In fine,am vrut sa vad ce este de ea si mi-am instalat-o si eu. Imi fac cont si incep sa o descopar. E un fel de Ask.fm putin mai diferit. Incep sa primesc follow-uri,dau si eu inapoi si tot asa. Incepe sa-mi placa si mie aplicatia desii mi s-a parut enervanta la inceput. Poti pune ce intrebari vrei si sa-ti raspunda urmaritorii,daca vor,poti pune poze,filmulete si are si chat.
Deja mi-am petrecut toata ziua numai pe kiwi si imi place...chiar imi place,oameni noi,prieteni noi si de treaba. Am inceput sa vorbesc cu o fata chiar de treaba Eav, sta in Mediaș. Cu ea am stat toata seara pe whatsapp si am vorbit,am aflat despre viata ei,ea despre viata mea. Cum e la ea in Mediaș,cum e la mine in București, ce fain e cu metroul si multe altele...
A doua zi,iar mi-am petrecut-o pe kiwi,a treia zi iar si a patra zi tot la fel...
Faceam din ce in ce mai multi urmaritori si aveam atatea intrebari si mesaje la care numai faceam față sa raspund. Devenisem obsedata de el,da! Chiar obsedata! Nu trecea o ora fara sa nu intru macar o data sa verific ce mai e pe acolo. Dar mna...nu prea aveam mare lucru de facut,eu fiind genul de persoana care sta mai mult pe acasa,iar cand ies pe afara,ies cu prietenii care ii cunosc de mult vorbim .
Intr-una din zile am primit follow de la un baiat,nu am dat atentie,nu dadeam nimanui atentie si mai ales baietilor,nu imi placea sa vorbesc cu ei prea mult,ei cautau prietene,se dadeau la tine,erau perversi si mie nu-mi plac astea,nu raspundeam la toti. Am primit o intrebare de la acest baiat,m-a intrebat daca am snapchat si i-am raspuns ca nu, apoi m-a intrebat daca am instagram si am spus ca nu...culmea ca nu aveam. Intr-un final m-a intrebat de facebook,am zis ca am, i l-am dat si mai pe seara am primit mesaj de la el. Am raspuns si mi-a zis ca este cel de pe kiwi. Eram putin confuza,nu ii retineam eu minte dar numele lui mi-a ramas prin cap. Ezra,imi placea numele asta,numai auzisem de el. Eh...am inceput sa vorbim,am vorbit cateva ore buneeee. Mi-a zis ca e din Deva dar de cativa ani sta in Norvegia,are 17 ani. I-am zis si eu ca sunt din Bucuresti si am 15 ani. Radeam mult cu el,era chiar de treaba. I-am zis ca ar fi frumos sa ne vedem candva,iar el a spus ca are rude in București. In octombrie va venii la nunta verisorului sau si ne putem vedea. Chiar eram nerabdatoare,dar pana in octombrie era putin de asteptat,2 luni...

Suflet FrumosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum